Κυριακή 7 Μαρτίου 2021

«Πελάτης ξενοδοχείου 2021»

 

της Κατερίνας Ζουγανέλη: Προϊστάμενη ορόφων και εκπαιδεύτρια ενηλίκων στα ξενοδοχειακά με αντικείμενο την Οροφοκομία

 

Λόγος ύπαρξης ενός ξενοδοχείου είναι η διαμονή, άρα το δωμάτιο.

Σημαντικό ρόλο έπαιζε και θα παίζει για τη διαμονή του πελάτη η καθαριότητα του δωματίου στο οποίο θα διαμείνει, κυρίως στη σεζόν του 2021 που αναμένεται.

Η καθαριότητα στον ξενοδοχείο κλάδο, είναι μία άυλη υπηρεσία που προσφέρεται.

Παλαιότερα πιστεύαμε πως η καθαριότητα δεν θα πρέπει να επιδεικνύεται αλλά να αναγνωρίζεται από τον πελάτη.

Στην εποχή της πανδημίας του κορονοϊού η καθαριότητα θα πρέπει να είναι και εμφανής, λέγοντας «εμφανής» εννοούμε πως θα πρέπει να συνεχίσει να υπάρχει αυτή η σηματοδότηση των μέτρων προστασίας, απολύμανσης και τήρηση των αποστάσεων στα δωμάτια και στους κοινόχρηστους χώρους που υπήρχε το 2020 στα ξενοδοχεία.

 

RevitUp – Digital & Revenue Management

 

Η πανδημία του κορονοϊού ήρθε και διαφοροποίησε αυτές τις ανάγκες, φέρνοντας την καθαριότητα στην πρώτη γραμμή των τουριστικών καταλυμάτων.

Συνήθως το τμήμα της οροφοκομίας και της καθαριότητας ενός ξενοδοχείου ήταν λίγο πίσω από τα φώτα.

Τα πράγματα άλλαξαν, η πανδημία τα άλλαξε και οι τουριστικές επιχειρήσεις θα πρέπει να αλλάξουν το πώς βλέπουν τον τομέα της καθαριότητας.

Επενδύσεις θα γίνουν και έγιναν σε εξοπλισμό καθαριότητας απαραίτητο για την απολύμανση των δωματίων και των κοινόχρηστων χώρων.

Σημαντική η σήμανση για τη διατήρηση των αποστάσεων και η σηματοδότηση στους χώρους για την ενημέρωση των πελατών ως προς τα μέτρα που τηρούνται.

Οι πιο ευέλικτοι στις αλλαγές που καταφθάνουν λόγω της πανδημίας του κορονοϊού θα είναι και οι «νικητές» της σεζόν 2021.

 

Ακολουθήστε το etravelnews.gr στα social media