Ανακοινώθηκαν τα αποτελέσματα των Tourism Awards σε ένα εντυπωσιακό microsite που φτιάχτηκε αποκλειστικά για αυτόν το σκοπό.
Στο winners.tourismawards.gr, το κοινό μπορεί να βρει πληροφορίες και φωτογραφίες για όλα τα έργα που βραβεύονται καθώς και βίντεο – δηλώσεις των νικητών, του Υπουργού Τουρισμού και εκπροσώπων θεσμικών φορέων.
Για άλλη μια χρονιά, μεγάλες και μικρές επιχειρήσεις από ολόκληρη την Ελλάδα συναντιούνται στη λίστα των νικητών, με κοινή συνισταμένη την ξεχωριστή ποιότητα των υπηρεσιών που παρέχουν.
Τα βραβεία – θεσμός του ελληνικού τουρισμού συνεχίζουν για 7η χρονιά να επιβραβεύουν τους καινοτόμους και τους άριστους, ενώ το το microsite των νικητών ανοίγει έναν διάλογο αισιοδοξίας μεταξύ των πρωτοπόρων του κλάδου.
Επιπλέον, τη στιγμή ακριβώς που ξεκινά η φετινή σεζόν, το microsite αποτελεί μία πλατφόρμα ικανή να επηρεάσει τις προτιμήσεις των ταξιδιωτών για υπηρεσίες που χαρακτηρίζονται από υψηλή ποιότητα.
Στις δύσκολες στιγμές που διανύει ο τουρισμός παγκοσμίως, οι φετινοί νικητές των Tourism Awards αποτελούν δυναμικό παράδειγμα μαχητών, ενώ η ποιότητα του έργου τους αποτελεί νησίδα αισιοδοξίας για την επόμενη μέρα του ελληνικού τουρισμού.
Τα 14 υπέρλαμπρα Platinum των Tourism Awards 2020
Την υψηλότερη βαθμολογία σε κάθε μία από τις 14 επιμέρους ενότητες των βραβείων απέσπασαν οι παρακάτω υποψηφιότητες, οι οποίες και διακρίθηκαν με Platinum βραβείο.
- Strategy: ΤΕΜΕΣ Α.Ε. για τις νέες επενδύσεις στην Costa Navarino
- Innovation: Attica Group για το ηλεκτρονικό εισιτήριο και την ηλεκτρονική κάρτα επιβίβασης
- Hotels & Resorts: Poseidonion Grand Hotel στις Σπέτσες
- Specialty Travel: ΜΑΙΝΑΛΟΝ Κοινωνική Συνεταιριστική Επιχείρηση, για την υλοποίηση δικτύου μονοπατιών 1.000 χλμ. τα οποία συνδέουν τους αρχαιολογικούς χώρους της Πελοποννήσου.
- Guest Experience: Celestyal Cruises, για τις παρεχόμενες υπηρεσίες και δραστηριότητες εν πλω
- Travel: Mideast Travel Worldwide
- Tourist Attractions: Windmills.gr, για την αναστήλωση 200 ανεμόμυλων και την ανάδειξη του αιολικού πάρκου του Οροπεδίου Λασιθίου
- Architecture & Interior Design: Elastic Architects – Ever Eden Hotel, Ανάβυσσος
- Greek Design: Anamnesia, για τα σουβενίρ της
- Gastronomy: Aldemar Resorts – Sympossio Greek Gourmet Touring
- Branding: Marketing Greece για την καμπάνια Oh My Greece | Unlock the Feeling
- Digital Tourism: Ferryhopper για την online παρουσία της μηχανής αναζήτησης ακτοπλοϊκών δρομολογίων
- Technology: LG Electronics για λύσεις που φέρνουν το Internet of Things στο ξενοδοχείο
- Sustainability: Navarino Challenge των Active Media Group και Costa Navarino, για την εφαρμογή αρχών αειφορίας στη συγκεκριμένη διοργάνωση.
Ανάμεσα στα ηχηρά brands και τους φορείς που διακρίθηκαν φέτος περιλαμβάνονται, μεταξύ άλλων και οι:
Phaea Resorts, Hilton Athens, Grecotel Hotels & Resorts, H Hotels Collection, Μινωικές Γραμμές, Blue Star Ferries, Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών, Περιφέρεια Θεσσαλίας, Δήμος Ηρακλείου, Navigator Travel, Όμιλος Μουζενίδη, Eurobank και LG.
Τα Tourism Awards διοργανώνονται από το Hotel & Restaurant της Boussias Communications, υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού, του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) και του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδας (ΞΕΕ).