H HOTREC (Association of Hotels, Restaurants, Bars & Cafés in Europe), έδωσε στη δημοσιότητα την έρευνα για τα κανάλια διάθεσης δωματίων ξενοδοχείων στην Ευρώπη το 2024, η οποία εξετάζει τις πρόσφατες εξελίξεις και τις τάσεις στον ευρωπαϊκό τομέα των καταλυμάτων και αποτυπώνει τους τρόπους με τους οποίους οι επισκέπτες πραγματοποιούν κρατήσεις σε ξενοδοχεία.
Τα κύρια ευρήματα της έρευνας επιβεβαιώνουν την ανάγκη για την ορθή εφαρμογή της Πράξης για τις Ψηφιακές Αγορές (DMA), διασφαλίζοντας μια πιο δίκαιη και ισορροπημένη μεταχείριση των ξενοδόχων από τους Online Travel Agencies (OTAs).
Η έρευνα διεξήχθη στις αρχές του 2024 σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Εφαρμοσμένων Επιστημών Valais της Ελβετίας (HES-SO Valais Wallis).
Πρόκειται για την έκτη έρευνα σε σειρά από το 2014, με στόχο την παρακολούθηση της εξέλιξης των καναλιών διάθεσης δωματίων των ευρωπαϊκών ξενοδοχείων με ιδιαίτερη έμφαση στο ρόλο των διαδικτυακών ταξιδιωτικών πρακτορείων (OTAs).
Τα βασικά συμπεράσματα της φετινής έρευνας είναι…