Με στόχο να μιλήσει για τις νέες τάσεις και να μοιραστεί βέλτιστες πρακτικές, η Google οργάνωσε εκδήλωση με θέμα τον «Τρόπο που Ταξιδεύουμε» σήμερα Τετάρτη, 30 Σεπτεμβρίου στην Αθήνα, όπου πλήθος τουριστικών επιχειρήσεων και ταξιδιωτικοί πράκτορες είχαν την ευκαιρία να ανακαλύψουν νέους τρόπους για να αξιοποιήσουν τις ψηφιακές πλατφόρμες.
Σύμφωνα με την έρευνα της Google που πραγματοποίησε η Ipsos MediaCT τον Ιούνιο του 2014, το 37% των πωλήσεων των ξενοδοχείων στην Ευρώπη θα γίνονται διαδικτυακά μέχρι το 2016. Οι μηχανές αναζήτησης παραμένουν το σημείο εκκίνησης στο διαδικτυακό ταξίδι για τους χρήστες: κατά μέσο όρο πριν κάνουν κάποια κράτηση, οι χρήστες περνούν 2,4 εβδομάδες ψάχνοντας ξενοδοχεία, επισκεπτόμενοι 18 ιστοσελίδες για να βρουν ξενοδοχείο.
Στις μέρες μας τα smartphones αποκτούν στρατηγική σημασία στην ψηφιακή διαδρομή προς την αγορά, με τις αναζητήσεις για τις ελληνικές διακοπές μέσω κινητών να έχουν αυξηθεί 72% μέσα στο χρόνο.
Η Αθήνα (με τη Ρόδο, Μύκονο, Κω και Κρήτη να ακολουθούν) παραμένει με διαφορά η πιο δημοφιλής αναζήτηση συγκριτικά με τους υπόλοιπους ελληνικούς προορισμούς.
Με το 51% των νοικοκυριών της ΕΕ να χρησιμοποιούν το διαδίκτυο για τα ταξίδια τους, αναδεικνύεται η ευκαιρία των ελληνικών τουριστικών επιχειρήσεων να αξιοποιήσουν τα εργαλεία για να «βρουν» τον ταξιδιώτη στις διαφορετικές στιγμές αναζήτησης και απόφασης για τις διακοπές του.
Σύμφωνα με παλαιότερη έρευνα, η ευκαιρία για περαιτέρω ανάπτυξη είναι σημαντική καθώς μια αύξηση της διαδικτυακής δραστηριότητας του ελληνικού τουριστικού κλάδου καθ΄ όλη τη διάρκεια του έτους, μπορεί να αυξήσει το ΑΕΠ της Ελλάδας κατά 3%, δημιουργώντας έως και 100.000 νέες θέσεις απασχόλησης.
Πώς όμως οι διαφημιστές και οι επιχειρηματίες του τουρισμού μπορούν να επωφεληθούν από τις ευκαιρίες της ψηφιακής πραγματικότητας;
1. Χρησιμοποιήστε ψηφιακά εργαλεία για να γνωρίσετε καλύτερα τους καταναλωτές σας και να ανταποκριθείτε καλύτερα στις ανάγκες τους. Κάθε συναλλαγή ενός καταναλωτή είναι ένα σημείο επαφής και γνώσης ώστε να γίνει κανείς καλύτερος, να δημιουργήσει καλύτερες υπηρεσίες και προϊόντα τα οποία είναι ιδιαίτερα υψηλής ποιότητας.
2. Αξιοποιήστε τις στιγμές. Οι ταξιδιώτες παίρνουν αποφάσεις σε μια σειρά στιγμών – οι άνθρωποι πια δεν μπαίνουν στο διαδίκτυο, ζουν στο διαδίκτυο. Τα smartphones βρίσκονται στο κέντρο των ψηφιακών πλατφορμών, προσφέροντας ένα πλαίσιο υποστήριξης ως βοηθοί που γίνονται ολοένα και πιο έξυπνοι με κάθε συναλλαγή.
Πηγή: www.tovima.gr