Συνεχίζονται οι δράσεις τουριστικής προβολής που πραγματοποιεί ο Δήμος Αστυπάλαιας.
Αξιοποιώντας το ψηφιακό περίπτερο των συμβούλων τουρισμού του δήμου στη μεγαλύτερη εικονική διεθνή έκθεση τουρισμού του Ισραήλ IMTM 2021, πραγματοποιήθηκε σειρά επαφών με bloggers, επαγγελματίες, εκπροσώπους τηλεοπτικών εκπομπών και ταξιδιωτικούς συντάκτες που αρθρογραφούν σε ισραηλινά μέσα, όπως τα Ynet.co.il και Channel 13.
Ακολούθησε η συμμετοχή του δήμου στην ψηφιακή εκδοχή της διεθνούς έκθεσης τουρισμού WTM 2021.
Οι περιβαλλοντικές καινοτομίες, τα ιστορικά μνημεία και το φυσικό κάλλος εντυπωσίασαν τουριστικούς φωτογράφους, influencers και δημοσιογράφους που συνεργάζονται με μεγάλα διεθνή μέσα ενημέρωσης, όπως η Daily Telegraph και το BBC.
Ο κύκλος επαφών διευρύνθηκε στη συνέχεια με την ενεργή παρουσία του δήμου στο ψηφιακό roadshow που διοργάνωσε το γραφείο του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ) της Κίνας, παρέχοντας τη δυνατότητα σε συγκεκριμένο αριθμό ενδιαφερομένων από ελληνικής πλευράς να λάβουν μέρος στη δράση.
Ο δήμος παρουσίασε το τουριστικό «προϊόν» της Αστυπάλαιας σε ταξιδιωτικά γραφεία της κινεζικής αγοράς, αξιοποιώντας το οπτικοακουστικό υλικό στα κινεζικά που είχε παραχθεί μετά από πρόσφατη επίσκεψη των influencers και πρεσβειρών του ελληνικού τουρισμού Σοφία και Μαριάννα Ερωτοκρίτου στην «Πεταλούδα του Αιγαίου».
Ταυτόχρονα, σημαντική ήταν και η συμμετοχή του δημάρχου Αστυπάλαιας, Νίκου Κομηνέα, στη διάσκεψη κορυφής του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών για την κλιματική αλλαγή – COP26 στη Γλασκώβη, που είχε ως σκοπό την παρουσίαση του προορισμού και την ενημέρωση για την πορεία του ενεργειακού μετασχηματισμού του.
Φωτογραφία: www.astypalaia.gr