Κυριακή 23 Φεβρουαρίου 2025

Η online προβολή μιας τουριστικής επιχείρησης

DINGO1Είναι γνωστό ότι το internet (με τη χρήση laptops, tablets και κινητών τηλεφώνων), ως διαφημιστικό μέσο έχει πλέον εντυπωσιακή διείσδυση, καθώς μπορεί να προσεγγίσει ένα ευρύ κοινό.

Στον τομέα του τουρισμού σύμφωνα με έρευνες το 52% των τουριστών που χρησιμοποιούν το διαδίκτυο άλλαξε γνώμη για τα αρχικά του σχέδια (προορισμό, ξενοδοχείο, ταξιδιωτικό πρακτορείο κ.α.), ύστερα από αναζήτηση στα κοινωνικά δίκτυα, όπως το facebook.

Επιπλέον το 65% όσων σκοπεύουν να ταξιδέψουν για αναψυχή (διακοπές), τα σχέδιά τους ξεκινούν μέσα από την αναζήτηση στο διαδίκτυο.

Επομένως η online προβολή μιας τουριστικής ή ξενοδοχειακής επιχείρησης πρέπει να σχεδιαστεί προσεκτικά, ώστε να πετύχουμε τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα.

Η δημιουργία ιστοσελίδας (site) είναι το πρώτο και ίσως το πιο σημαντικό βήμα για την παρουσία της επιχείρησης μας στο χώρο του internet.

Η ιστοσελίδα μας πρέπει να είναι λειτουργική και φιλική προς τους χρήστες, ώστε να προελκύσουμε επισκέπτες στη σελίδα και πελάτες για την επιχείρηση μας.

Ποιοί είναι όμως οι καταλληλότεροι τρόποι για να αυξήσουμε την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας μας; Η απάντηση είναι: Το Search Engine Optimization και μία από τις πιο γνωστές μορφές online διαφημιστικής καμπάνιας, τα AdWords της Google.

Το Search Engine Optimization αφορά όλες οι σωστές τεχνικές με τις οποίες καταφέρνουμε να εξηγήσουμε σε μία μηχανή αναζήτησης το αντικείμενο της σελίδας μας. Αποτέλεσμα των τεχνικών αυτών: Όταν ένας χρήστης του διαδικτύου κάνει μία αναζήτηση με αντικείμενο σχετικό με το δικό μας να εμφανιστεί η δική μας σελίδα στις πρώτες θέσεις των αποτελεσμάτων και όχι κάποια άλλη ανταγωνιστική. Άλλωστε δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι πάνω από το 80% των χρηστών των μηχανών αναζήτησης δεν περνάνε ποτέ στη δεύτερη σελίδα των αποτελεσμάτων. Άρα ένα site που βρίσκεται σε επόμενες σελίδες, οι πιθανότητες να προσελκύσει επισκέπτες είναι μηδαμινές.

Τα Google Adwords μας δίνουν τη δυνατότητα να τοποθετήσουμε τα διαφημιστικά μας μηνύματα όχι μόνο στη μηχανή αναζήτησης της Google, αλλά και σε άλλα sites του διαδικτύου τα οποία όταν επισκέπτονται οι χρήστες τους συχνά αναζητούν προϊόντα ή υπηρεσίες σαν τις δικές μας. Άρα μέσα από τα AdWords της Google δίνεται η ευκαιρία στην επιχείρηση μας να βρεθεί μπροστά στον πελάτη, όταν ακριβώς τη χρειάζεται και πάνω ακριβώς τη στιγμή που είναι έτοιμος να αγοράσει.

Ωστόσο δεν πρέπει να λησμονούμε ότι ο στόχος είναι τα ποιοτικά αποτελέσματα και όχι τα ποσοτικά. Όσες επισκέψεις κι αν έρθουν στη σελίδα μας δεν θα έχουν καμία σημασία αν εμείς δεν τους παροτρύνουμε να αγοράσουν…

Μπορείτε να μάθετε πως να αξιοποιήσετε την online προβολή της τουριστικής σας επιχείρησης μέσα από αυτό το δωρεάν ebook…

Share Post