Η Offerial, μια startup ελληνική εταιρεία που ξεκίνησε πριν από μερικούς μήνες τη δραστηριοποίηση της, προσφέρει σε ένα ξενοδοχείο που θα επιλέξει τη λύση της τη δυνατότητα να αυξήσει σημαντικά τον αριθμό των επισκεπτών της ιστοσελίδας του, οι οποίοι προχωρούν τελικά σε κράτηση μέσα από το site του.
Αυτό επιτυγχάνεται με τη δημιουργία ειδικών προσφορών που είναι προσαρμοσμένες στον κάθε επισκέπτη και μπορούν να περιλαμβάνουν μια σειρά από υπηρεσίες που προσφέρει το ξενοδοχείο. Για να γίνει αυτό εφικτό χρησιμοποιείται ένας περίπλοκος αλγόριθμος που αξιοποιεί ιστορικά δεδομένα που προέρχονται από τους επισκέπτες του site του ξενοδοχείου, αλλά και τις σελίδες που ζητούν να δουν οι επισκέπτες.
Για παράδειγμα, από τα στατιστικά στοιχεία ενός site μπορεί να φανεί ότι οι επισκέπτες που έρχονται από τη Γερμανία και ενδιαφέρονται να κάνουν κράτηση δείχνουν ενδιαφέρον και για το spa που ενδεχομένως να έχει το ξενοδοχείο. Οπότε, αν στον επόμενο επισκέπτη από τη Γερμανία προβληθεί μια προφορά που περιλαμβάνει και έκπτωση για επισκέψεις στο spa, είναι σημαντικά υψηλότερες οι πιθανότητες να προχωρήσει τελικά και σε κράτηση δωματίου.
Η Offerial δημιουργήθηκε στο τέλος του 2012 και ιδρυτές της είναι ο Άκης Λαοπόδης, η Αγγελική Παπαγιαννοπούλου και ο Κωνσταντίνος Παπαδημητρίου.
Η λύση της Offerial έχει ήδη εγκατασταθεί σε τρία ξενοδοχεία στην Ελλάδα και σύντομα πρόκειται να υλοποιηθεί σε άλλα 20.
Πηγή: www.imerisia.gr
Λογότυπο: www.facebook.com/offerial
Ολόκληρο το άρθρο του Δημήτρη Μαλλά:
http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=30980&subid=2&pubid=113218734