British Airways, Jet2, Eurowings, Volotea, Germania, SAS και Wizz Air είναι μεταξύ των αεροπορικών εταιρειών που σκοπεύουν να ενισχύσουν την παρουσία τους στην Ελλάδα, ενώ υπάρχει μεγάλο ενδιαφέρον για πτήσεις Μύκονος – Ίμπιζα, αναφέρει ο διευθύνων σύμβουλος της Fraport Greece, Αλεξάντερ Τσινέλ, σε συνέντευξη που παραχώρησε στην εφημερίδα «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ».
Διαβάστε τα σημαντικότερα σημεία της συνέντευξης του κ. Τσινέλ:
1. «Τα έργα πραγματοποιούνται εντός χρονοδιαγράμματος και έχουν ξεκινήσει σχεδόν σε όλα τα αεροδρόμια. Στη Μύκονο και στην Κεφαλονιά αναβαθμίζονται οι διάδρομοι, ενώ παράλληλα έχουν αρχίσει και τα έργα στην Κέρκυρα. Έως τα τέλη του έτους θα έχουμε 14 εργοτάξια σε λειτουργία. Δεσμευθήκαμε να επενδύσουμε 330 εκατ. ευρώ, αλλά συνειδητοποιήσαμε ότι δεν είναι αρκετά και έτσι τα αυξήσαμε στα 415 εκατ. Στόχος είναι όλα τα έργα να έχουν ολοκληρωθεί έως το 2021. Σημειώνω, επίσης, ότι παραλαμβάνουμε αυτές τις μέρες τα πρώτα ολοκαίνουργα πυροσβεστικά οχήματα για τα αεροδρόμια, μια επένδυση 4.000.000».
2. «Η Ελλάδα έχει επωφεληθεί από την επιβράδυνση του τουρισμού σε Ανατολική Μεσόγειο και βόρεια Αφρική, αλλά αυτό δεν θα διαρκέσει για πάντα. Ήδη βλέπουμε στην Τουρκία σημάδια ανάκαμψης. Γι’ αυτό τώρα είναι η ώρα για όλους τους εμπλεκομένους στην τουριστική αγορά να εκμεταλλευτούν τη δυναμική του ελληνικού τουριστικού προϊόντος».
3. «Είκοσι νέα διεθνή δρομολόγια έχουν ξεκινήσει στα 14 αεροδρόμια, ενώ είχαμε και αύξηση της συχνότητας ή και επέκταση δρομολογίων. Η θερινή περίοδος αναμένεται να φέρει νέες εταιρείες, νέες συνδέσεις και μεγαλύτερες συχνότητες. Οι British Airways, Jet2, Eurowings, Volotea, Germania, SAS και Wizz Air είναι μεταξύ αυτών που σκοπεύουν να ενισχύσουν την παρουσία τους. Υπογραμμίζω και την εισαγωγή του νέου δρομολογίου Ντόχα – Θεσσαλονίκη από την Qatar Airways στα τέλη Μαρτίου 2018, με τέσσερα δρομολόγια την εβδομάδα. Παράλληλα γίνονται πολλές ακόμη συζητήσεις για νέα δρομολόγια. Ενδεικτικά αναφέρω το έντονο ενδιαφέρον αεροπορικών για απευθείας σύνδεση της Μυκόνου με την Ίμπιζα».
4. «Η συνεργασία με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς ήταν μια πρόκληση. Ήταν όμως παράλληλα και παραγωγική. Τα masterplan έχουν εγκριθεί, ενώ προχωράει και η έγκριση των επικαιροποιημένων περιβαλλοντικών όρων. Επίσης είμαστε στη διαδικασία χορήγησης αδειών για την έναρξη των επικείμενων έργων. Ειδικά η συνεργασία με την ΥΠΑ είναι καλή, με διαφορές μερικές φορές. Πρέπει να μην ξεχνάμε ότι το προσωπικό της ήταν αυτό που κατάφερε με ελάχιστους ή μηδενικούς πόρους να κρατήσει τα αεροδρόμια λειτουργικά».
Διαβάστε ΕΔΩ ολόκληρη τη συνέντευξη του κ. Τσινέλ στο kathimerini.gr.