Σάββατο 7 Δεκεμβρίου 2024

Παναγιώτης Κυρίτσης: Η Selected Hideaways αποτελεί παράδειγμα επιτυχίας

Η Selected Hideaways αποτελεί παράδειγμα επιτυχίας καθώς κατάφερε να διατηρήσει την ανοδική πορεία της ανάπτυξης της μέσα στον covid.

Ο Co-Founder Παναγιώτης Κυρίτσης, σε συνέντευξη αποκαλύπτει τη συνταγή της επιτυχίας, εξηγεί το όραμα της εταιρείας και δηλώνει αισιόδοξος για το μέλλον του ελληνικού τουρισμού.

Ο διαχωρισμός της ιδιοκτησίας του ακινήτου όπου στεγάζεται ένα ξενοδοχείο από τη διαχείριση της λειτουργίας του είναι μια πρακτική που αναπτύχθηκε ιδιαίτερα και στην Ελλάδα τις τελευταίες δύο δεκαετίες, ανοίγοντας έτσι το δρόμο σε επενδυτές που δεν είχαν προηγούμενη εμπειρία στον τουριστικό κλάδο να τοποθετηθούν επικερδώς στο κομμάτι της φιλοξενίας.

Πλέον οι εταιρείες διαχείρισης ξενοδοχείων έχουν αναπτυχθεί σημαντικά, με αρκετές από αυτές να διαθέτουν αρκετά μεγάλα χαρτοφυλάκια, ενώ κάποιες έχουν προχωρήσει σε συνεργασίες με μεγάλα ξενοδοχειακά brands του εξωτερικού.

Ένας ιδιοκτήτης μπορεί να επιλέξει να παραχωρήσει όλη τη διαχείριση του ξενοδοχείου του σε μια εταιρεία ή μπορεί να επιλέξει πακέτα υπηρεσιών, όπως Marketing, πωλήσεις, branding, HR management κ.λπ.

 

 

1. Πως δημιουργήθηκε η ιδέα της εταιρείας σας, ποια είναι τα χαρακτηριστικά της και πως ελκύετε ξενοδοχεία ώστε να συνεργαστούν και να σας εμπιστευθούν τη διαχείριση;

«Η Selected Hideaways («επιλεγμένα κρησφύγετα») είναι μια εταιρεία ανάπτυξης και διαχείρισης ξενοδοχειακών μονάδων με επικέντρωση στην παροχή εξειδικευμένων συμβουλευτικών προτάσεων και λύσεων προς ιδιοκτήτες ξενοδοχείων και επενδυτές.

Οι Co-Founders της εταιρείας είναι ο κ. Πατηνιώτης Ανδρέας ιδιοκτήτης της εταιρείας Caldera Collection και Γενικός Γραμματέας της Ένωσης Ξενοδόχων Σαντορίνης, όπου αποτελείται από τέσσερα ξενοδοχεία στη Σαντορίνη και τον κ.  Κυριάκο  Σαπουνά.

Το 2011 έως  το 2016 εργαζόμουν ως διευθυντής στα ξενοδοχεία της Caldera Collection όπου μέχρι και σήμερα έχω συνεργασία.

Το 2017 γεννήθηκε η ιδέα να μπορούμε να αναλάβουμε και τη διαχείριση κρατήσεων και σε άλλα ξενοδοχεία, αλλά και σε άλλους προορισμούς .

Πλέον  τα πράγματα έχουν αλλάξει στο ξενοδοχειακό κλάδο, στην ουσία έχεις δύο ξενοδοχεία, ένα στο έδαφος οπού πρέπει να ασχολείσαι καθημερινά με τη λειτουργία του ξενοδοχείου και το άλλο κομμάτι είναι η διαχείριση κρατήσεων – πωλήσεων & marketing καθώς ο ανταγωνισμός είναι τεράστιος και χρειάζεται τεχνογνωσία.

Εμείς ως εταιρεία αναλαμβάνουμε outsource τη μεγιστοποίηση των εσόδων με yield management όπως οι αεροπορικές εταιρείες, παρέχοντας στους συνεργάτες μας εξειδικευμένες υπηρεσίες Διαχείρισης Κρατήσεων ξενοδοχείων & βιλών, συνολικά αύξηση των ONLINE κρατήσεων με έμφαση τις κρατήσεις μέσω website, εκπροσωπούμε τα ξενοδοχεία σε 14 διεθνείς εκθέσεις στο εξωτερικό, Τεχνολογία Dynamic Pricing (Yield Management), επίτευξη κέρδους & μείωση προμήθειων από ONLINE συνεργάτες με τη δύναμη της εταιρείας S.H, στρατηγική διαχείρισης εσοδών, διαχείριση των ONLINE ταξιδιωτικών πρακτόρων & εβδομαδιαίο reporting προς τους ξενοδόχους».

 

RevitUp – Digital & Revenue Management

 

2. Με ποια κριτήρια επιλέγετε τα ξενοδοχεία που θα συνεργαστείτε;

«Στοχεύουμε σε επιλεκτικές συνεργασίες και σε ξενοδοχειακές μονάδες που ξεχωρίζουν και που διαθέτουν προοπτικές ανάπτυξης. Συνεργάτης μας από το 2018 στο νησί της Μήλου επεκτείνετε και με άλλες ξενοδοχειακές μονάδες όπου για εμάς αυτό είναι επιτυχία καθώς ΧΤΙΖΟΥΜΕ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗΝ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ. Έχοντας τη φήμη μιας αξιόλογης εταιρείας με σταθερά θεμέλια και με την εγκυρότητα του brand μας ως κινητήρια δύναμη, χτίζουμε σχέσεις εμπιστοσύνης, αμοιβαίου οφέλους και συνεχούς προόδου. Aποτελούμαστε από μια ισχυρή ομάδα εξειδικευμένων και ταλαντούχων ατόμων που ειδικεύονται στην παροχή λύσεων υψηλών προδιαγραφών για καταλύματα πολυτελείας. Ο στόχος μας ήταν από την πρώτη μέρα έως και σήμερα να ενσωματώνουμε στο portfolio μας εκλεπτυσμένες ξενοδοχειακές μονάδες σε επίπεδο αισθητικής & λειτουργικών προδιαγραφών».

Maregio Suites – Σαντορίνη

3. Γνωρίζουμε ότι στο δικό σας κλάδο υπάρχουν αρκετές εταιρείες διαχείρισης ξενοδοχείων, γιατί να προτιμήσει ο ξενοδόχος εσάς ως εταιρεία και όχι κάποια άλλη;

«Αναλαμβάνοντας το κατάλυμα σας, λειτουργούμε ως εμπορικοί διευθυντές με την ανάλυση της τιμολογιακής στρατηγικής και αναπτύσσουμε σχέδια τα οποία θα αυξήσουν τις πωλήσεις. Η ερώτηση σας είναι πραγματικά εξαιρετική και ο λόγος που μας επιλέγουν οι συνεργάτες μας είναι γιατί φέρνουμε αποτελέσματα και στόχους όπου έχουμε ορίσει εξαρχής με business plan. Η εμπειρία μας και η τεχνογνωσία μας είναι μέγιστη. Μειώνουμε σημαντικά τις προμήθειες αυξάνοντας τις direct κρατήσεις μέσα από το brand και το website του ξενοδοχείου, αλλά εκπροσωπούμε τα ξενοδοχεία μέλη της εταιρείας μας σε 14 εκθέσεις στο εξωτερικό όπου δημιουργούμε επαφές με τουριστικά πρακτορεία. Με τη δύναμη των ξενοδοχείων & βιλών που συνεργαζόμαστε έχουμε καταφέρει και έχουμε μειώσει προς όφελος του ξενοδόχου τις προμήθειες από online συστήματα.

Στόχος μας  είναι να επιτύχουμε τη μέγιστη αύξηση των πωλήσεων -δηλαδή αύξηση του τζίρου του καταλύματος- δημιουργώντας αρχικά την κατάλληλη online/offline παρουσία του σε όλα τα κανάλια. Στη συνέχεια, παρακολουθώντας επισταμένως το συνολικό ανταγωνιστικό φάσμα της εκάστοτε αγοράς, εκτελεί με τεράστια ακρίβεια καθημερινή δυναμική τιμολόγηση, η οποία αποφέρει συνήθως γεωμετρική αύξηση των πωλήσεων.

Παρακολουθούμε καθημερινά τις εξελίξεις και προσαρμόζουμε τις ανάγκες της εταιρείας με βάση την εποχικότητα και την αλληλεπίδραση με το κοινό – στόχο, εφαρμόζοντας πάντα την πιο αποτελεσματική στρατηγική για τον ξενοδοχειακό κλάδο.

Τέλος, αναγνωρίζουμε ότι οι τιμές του διαδικτύου είναι παρόμοιες με εκείνες στο χρηματιστήριο και κυμαίνονται καθημερινά. Ως εκ τούτου, δεσμευόμαστε για συνεχή παρακολούθηση των τιμών και των αλλαγών που προκύπτουν, διασφαλίζοντας τις καλύτερες τιμές για τους πελάτες μας».

 

4. Βασιζόμενος στην εμπειρία σας μπορείτε να κάνετε μια πρόβλεψη για το μέλλον του ελληνικού τουρισμού;

«Είμαι αισιόδοξος πάντα. Όσο βελτιώνουμε το προϊόν μας, τις υποδομές μας και επιδεικνύουμε υψηλό επαγγελματισμό, τότε το μέλλον του ελληνικού τουρισμού θα είναι λαμπρό.

Θα σας δώσω ένα παράδειγμα, για τη Σαντορίνη χρησιμοποιήθηκε η λέξη υπερτουρισμός και για άλλα νησιά και η αναφορά σε αυτή τη λέξη κάνει ανυπολόγιστη ζημιά επειδή δημιουργεί μια εντελώς λανθασμένη εντύπωση. Χρειαζόμαστε υποδομές, καλύτερη οργάνωση και διαχείριση στα καθημερινά προβλήματα».

 

5. Ποια είναι τα επόμενα σχέδια σας;

«Να ενισχύσουμε την παρουσία μας στην ελληνική αγορά και παράλληλα να αυξήσουμε την παρουσία μας σε ακόμα περισσοτέρους προορισμούς. Ήδη η εταιρεία μας έχει προχωρήσει σε ανανεώσεις συμβολαίων με συνεργασίες που ήδη υπάρχουν, αλλά και σε νέες συνεργασίες σε Σαντορίνη, Μήλο, Αθήνα και Κέρκυρα για το 2025».

 

6. Που οφείλεται η επιτυχία του μοντέλου της Selected Hideaways και ποιο κενό κάλυψε στην αγορά;

«Η επιτυχία μας οφείλετε ότι είμαστε διπλά στους επιχειρηματίες – ξενοδόχους, δημιουργούμε δυνατές ανθρώπινες σχέσεις, αλλά αποδεικνύουμε καθημερινά, αλλά και εβδομαδιαία στα report με νούμερα με αποτελέσματα. Οι υπηρεσίες μας είναι μάλιστα απολύτως εξατομικευμένες, δηλαδή σχεδιασμένες για το κάθε ξενοδοχείο και τις συγκεκριμένες ανάγκες αυτού ξεχωριστά και μεμονωμένα».

 

SELECTED HIDEAWAYS

ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ & ΒΙΛΛΩΝ

www.selectedhideaways.com

Τηλέφωνο επικοινωνίας: 6936784133