Wi-Fi onboard, extra leg room, upfront seats, fast lane access είναι μερικά μόνο από τα προϊόντα που εδώ και περισσότερα από 10 χρόνια όλες οι αεροπορικές εταιρείες προωθούν στους πελάτες τους.
Ας μην ξεχνάμε ότι οι αεροπορικές εταιρείες πρώτες εφάρμοσαν το Revenue Management και τις ακολούθησαν οι μεγάλες ξενοδοχειακές αλυσίδες.
Το ίδιο συμβαίνει ήδη και με τα Ancillary Revenues (Επικουρικά Έσοδα):
Οι μεγάλες αλυσίδες Marriott, Hilton, Accor, Intercontinental εδώ και πολλά χρόνια αξιοποιούν τη δύναμη της τεχνολογίας για να κάνουν Upselling & Cross-Selling με βασικό στόχο τους τη βελτίωση του βαθμού ικανοποίησης των καλεσμένων τους.
Η πλέον διαδεδομένη και πιο αποτελεσματική εφαρμογή που υποστηρίζει τα ξενοδοχεία για να αυξήσουν τα Ancillary Revenues είναι η Upstay, την οποία χρησιμοποιούν περισσότερα από 1.500 ξενοδοχεία σe 30 χώρες, μεταξύ αυτών και περίπου 150 ελληνικά ξενοδοχεία.
Πως λειτουργεί:
- Με διασύνδεση Webhotelier – Primal res ΑΡΙ, η Upstay ελέγχει μερικές ημέρες πριν την άφιξή των καλεσμένων σας (direct & OTA reservations) τις διαθεσιμότητες ανά τύπο δωματίου σε πραγματικό χρόνο και στέλνει μια προσωποποιημένη προσφορά για upgrade σε πελάτες που έχουν ήδη κάνει κράτηση
- Οι πελάτες επιλέγουν το ποσό που μπορούν να διαθέσουν για το upgrade σε ένα προκαθορισμένο από το ξενοδοχείο εύρος τιμής, γι’ αυτό και η Upstay έχει πολύ υψηλά conversion rates
- Η εφαρμογή αυτόματα ενημερώνει με τις νέες διαθεσιμότητες το Webhotelier και το ξενοδοχείο μπορεί να ξαναπουλήσει τα δωμάτια που ελευθερώθηκαν.
Η Upstay έχει τη δυνατότητα εκτός από upgrades να προτείνει με ένα pre-arrival email την αγορά προϊόντων ή υπηρεσιών (π.χ. Breakfast / Lunch / Transfers / Flowers / meal supplements / Parking κλπ) σε προκαθορισμένες από το ξενοδοχείο τιμές.
Η χρήση της υπηρεσίας είναι ιδιαίτερα προσιτή, διότι:
– Δεν υπάρχει κόστος εγκατάστασης
– Δεν υπάρχει μηνιαίο πάγιο κόστος
– Δεν υπάρχει χρονική δέσμευση παραμονής στην υπηρεσία.
Αν θέλετε να δείτε την UpStay σε δράση, ζητήστε ένα demo εδώ.