Σάββατο 7 Δεκεμβρίου 2024

ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Αθήνα – Θεσσαλονίκη σε 3 ώρες και 20 λεπτά από τον Ιανουάριο του 2021

 

«Θύμα» του COVID-19 έπεσε και το σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας, τα έργα του οποίου δεν ολοκληρώνονται μέσα στο 2020, όπως ήταν αρχικά προγραμματισμένα, με αποτέλεσμα η νέα προθεσμία «εγκαινίων» ορίστηκε η 26η Ιανουαρίου 2021.

Η ηλεκτροκίνηση στο σύνολο του δικτύου μείωσε τη διάρκεια της διαδρομής Αθήνα – Θεσσαλονίκη περίπου στις 4,5 ώρες, ωστόσο ο περαιτέρω περιορισμός του χρόνου του ταξιδιού στις 3 ώρες και 20 λεπτά θα αποτελέσει πραγματικότητα το 2021.

RevitUp – Digital & Revenue Management

Η παραπάνω καθυστέρηση ευθύνεται και για τη μη έλευση των σύγχρονων, σύμφωνα με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, τρένων που αναμένεται να εξυπηρετήσουν το σύνολο του εθνικού σιδηροδρομικού δικτύου.

Τα πρώτα τρένα που θα εμπλουτίσουν το στόλο της θα αρχίσουν να καταφθάνουν μέσα στο 2020. Πρόκειται για τρένα που ανακατασκευάζονται και ανακαινίζονται πλήρως στην Ιταλία, προκειμένου να προσφέρουν ένα σύγχρονο εσωτερικό με κλιματισμό, νέες εργονομικές θέσεις, Wi-Fi, πρίζες, υπηρεσίες εστίασης κ.λπ.

Εντός του 2022 θα κάνουν την εμφάνισή τους τα πρώτα υπερσύγχρονα, υβριδικά τρένα, τα οποία θα μπορούν να κυκλοφορούν σε όλο το εκσυγχρονισμένο δίκτυο, δηλαδή θα χρησιμοποιούν και την ηλεκτροκίνηση και το ντίζελ, όπου αυτή δεν υπάρχει.

Πρόκειται για τρένα που «εφαρμόζουν» σε δίκτυα χωρών όπου παρατηρούνται τμήματα χωρίς ηλεκτροδότηση, καθώς μετατρέπονται σε ντιζελοκίνητα με το πάτημα ενός κουμπιού.

Επίσης, θα είναι εντελώς αθόρυβα όταν εισέρχονται σε κατοικημένες περιοχές χρησιμοποιώντας τις μπαταρίες.

Είναι τρένα μεγάλης χωρητικότητας, άνω των 600 θέσεων, με εννέα βαγόνια, θα διαθέτουν όλες τις ανέσεις και θα ενσωματώνουν όλες τις τελευταίες τεχνολογικές εξελίξεις της παγκόσμιας σιδηροδρομικής βιομηχανίας.

 

Πηγή: Διαβάστε ΕΔΩ ολόκληρο το ρεπορτάζ της Αλεξάνδρας Κασσίμη στο kathimerini.gr.

 

Ακολουθήστε το etravelnews.gr στα social media