Μέσα στον Απρίλιο αναμένεται να δοθεί στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, την οποία έχει εξαγοράσει ο ιταλικός όμιλος F.S.I., η διπλή ηλεκτροκίνηση στη γραμμή Θεσσαλονίκη – Αθήνα, ώστε το νέο γρήγορο δρομολόγιο να ξεκινήσει στις αρχές Μαΐου, που μέχρι το δεύτερο εξάμηνο του 2020 θα διαρκεί περίπου τέσσερις ώρες και θα εκτελείται σε πρώτη φάση από μία νέα αμαξοστοιχία.
Μετά το δεύτερο εξάμηνο του 2020 θα έχουν εγκατασταθεί τα απαραίτητα συστήματα, ώστε να μειωθεί ο χρόνος της διαδρομής στις 3 ώρες και 20 λεπτά.
«Μέσα στο 2020 η εικόνα του σιδηροδρόμου στην Ελλάδα θα είναι τελείως διαφορετική», ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, Φίλππος Τσαλίδης, στη διάρκεια της ομιλίας του στο συμπόσιο που πραγματοποίησε στη Θεσσαλονίκη η Ελληνική Επιτροπή του Διεθνούς Εμπορικού Επιμελητηρίου (ICC), με θέμα «Η Θεσσαλονίκη Πύλη Ανάπτυξης για την Ευρώπη και τη Μεσόγειο».
Πηγή: www.kathimerini.gr