Τετάρτη 12 Μαρτίου 2025

Θεμελιώδεις αρχές του CRM για ξενοδοχεία

«Έχετε μείνει ξανά στο ξενοδοχείο μας;». Μια ερώτηση που κάνει συχνά το προσωπικό των ξενοδοχείων καθ’ υπόδειξη της διεύθυνσης.

Όμως είναι σωστό να γίνεται αυτή η ερώτηση; Η άποψη μας είναι πως όχι.

Καταρχάς, κάνοντας αυτή την ερώτηση σε έναν επισκέπτη που έχει έρθει ξανά και ξανά στο ξενοδοχείο σας του αφήνετε μια αίσθηση ότι δεν τον εκτιμάτε.

Κατά δεύτερον, σήμερα με τη βοήθεια της τεχνολογίας είναι εύκολο να γνωρίζετε το ιστορικό των επισκεπτών σας ώστε να τους υποδέχεστε αναλόγως.

Οπότε πώς το κάνετε αυτό; Εφαρμόζοντας σύστημα διαχείρισης σχέσεων πελατών (customer relationship management ή για συντομία CRM).

 

 

Διαβάστε ολόκληρο το κείμενο στο: www.newstourism.gr