Πέμπτη 13 Μαρτίου 2025

Συμφωνία συνεργασίας Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης – Marketing Greece

THESSALONIKI7Ένας προορισμός ζεστός, με ιστορία, «γενναιόδωρος», ένα μωσαϊκό πολιτισμών, μια πόλη που αγαπάς και έχει χιλιάδες ιστορίες να πει. Αυτά είναι μερικά από τα ελκυστικά στοιχεία που διαθέτει η Θεσσαλονίκη (φωτογραφία), σύμφωνα με την εταιρεία Marketing Greece, που ανέλαβε να προβάλει την πόλη στις διεθνείς αγορές, ύστερα από την υπογραφή μνημονίου συνεργασίας με την Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης (ΕΞΘ).

Με αυτόν τον τρόπο η Θεσσαλονίκη εντάσσεται στην ηλεκτρονική πλατφόρμα Discover Greece που θα είναι έτοιμη να λειτουργήσει τον Ιανουάριο του 2014.

«Η Θεσσαλονίκη έχει πολλές ιστορίες να πει. Και αυτό για έναν ειδικό του μάρκετινγκ θεωρείται απειλή. Γιατί στο μάρκετινγκ πρέπει να εστιάσεις και να πεις μια ιστορία», ανέφερε χαρακτηριστικά ο γενικός διευθυντής της Marketing Greece, Ιωσήφ Παρσαλής. «Είναι μια πόλη που έχει πολλά ωραία στοιχεία να αναδείξει και για αυτό είναι σημαντικό να τα προβάλουμε στοχευμένα, ανάλογα με τις προτιμήσεις των τουριστών», πρόσθεσε, διευκρινίζοντας ότι κάθε εθνικότητα έχει τις δικές της «απαιτήσεις» από έναν τουριστικό προορισμό.

«Η Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης συνεχίζει να έχει ως βασική προτεραιότητα τη βελτίωση του τουριστικού προφίλ της πόλης. Λόγω της συρρίκνωσης της ελληνικής αγοράς είναι αναγκαίο να προσεγγίσουμε τουρίστες από το εξωτερικό και για αυτό κρίναμε σκόπιμη τη συνεργασία μας με την Marketing Greece», ανέφερε ο πρόεδρος της ΕΞΘ Αριστοτέλης Θωμόπουλος.

Μέσα στους στόχους εντάσσεται η δυναμική διεκδίκηση τουριστών από τη Γερμανία, τη Βρετανία, το Ισραήλ και «υψηλότερου βαλαντίου» τουριστών από τη Ρωσία και την Τουρκία, σύμφωνα με τον κ. Θωμόπουλο.

Πηγή: AΠE

Φωτογραφία: www.facebook.com/pages/Visit-Thessaloniki

Share Post