Σάββατο 18 Μαϊου 2024

Οι στρατηγικές ανάπτυξης των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων

του Αλέξη Σωτηρόπουλου

 

1. Συμβόλαια διαχείρισης (management contracts)

Όταν ο ξενοδόχος δεν έχει τις γνώσεις (ή χρόνο) για να διαχειριστεί το ξενοδοχείο, τότε μπορεί να αναθέσει τη διαχείριση του σε κάποια ειδικευμένη εταιρεία.

Το συμβόλαιο διαχείρισης (management contract), αποτελεί ένα συμβόλαιο μεταξύ του ιδιοκτήτη και μιας ξενοδοχειακής επιχείρησης (operator), σύμφωνα με το οποίο ο πρώτος προσλαμβάνει τη δεύτερη ως αντιπρόσωπο για την ανάληψη της διοίκησης και της λειτουργίας της μονάδας.

 

RevitUp – Digital & Revenue Management

 

Η εταιρεία διαχείρισης αναλαμβάνει τα λειτουργικά έξοδα του ξενοδοχείου, κρατάει την αμοιβή της (management fees) και αποδίδει το υπόλοιπο από τα έσοδα στον ιδιοκτήτη.

Από τη μεριά του ο ιδιοκτήτης είναι υποχρεωμένος να προμηθεύσει την ξενοδοχειακή εγκατάσταση (κτήρια, έπιπλα) και έχει την πλήρη νομική και οικονομική ευθύνη του επενδυτικού σχεδίου.

 

Διαβάστε περισσότερα στο: www.newstourism.gr