Η Axia Hospitality και η Nelios παρουσιάζουν τα στατιστικά στοιχεία τους του πρώτου τετραμήνου του 2018 και αποτυπώνουν τη μέχρι στιγμής εικόνα της κίνησης στα 260 ελληνικά ξενοδοχεία που συνεργάζονται:
1. Εντυπωσιακή αύξηση των κρατήσεων που πραγματοποιούνται από κινητά
2. Θετικά μεταβαλόμενη εισροή τουριστών από χώρες της Μέσης Ανατολής
3. Σταθερή άνοδος των νησιών του Ιονίου στις προτιμήσεις του ταξιδιωτικού κοινού
4. Καθιέρωση της Αθήνας στη λίστα με τις κορυφαίες σε επισκεψιμότητα ευρωπαϊκές μητροπόλεις.
Όλα τα στοιχεία προέκυψαν από τα δεδομένα (Google Αnalytics, WebHotelier, OTA’s Εxtranets, PMS ξενοδοχείων) 260 ξενοδοχείων, όλων των τύπων στους περισσότερους προορισμούς της Ελλάδας, αφορούν το πρώτο τετράμηνο του 2018 και έχουν συγκριθεί με το αντίστοιχο διάστημα του 2017.
Λίγα λόγια για την Axia Hospitality
Αν και με μόλις πέντε χρόνια λειτουργίας, η Axia Hospitality έχει καταφέρει να κατακτήσει ένα μεγάλο κομμάτι της τουριστικής αγοράς. Με απόλυτη εξειδίκευση στη διαχείριση των πωλήσεων και των κρατήσεων, είναι ο απόλυτος σύμμαχος της ξενοδοχειακής επιχείρησης για τη βιωσιμότητα και την αύξηση της κερδοφορίας της. Η Axia Hopitality αυτή τη στιγμή έχει συμβόλαια συνεργασίας με περισσότερα από 60 ξενοδοχεία σε 20 προορισμούς ανά την Ελλάδα.
Λίγα λόγια για τη Nelios
Με στελέχη αποκλειστικά προερχόμενα από το χώρο του τουρισμού, είναι η μόνη εταιρεία που παράγει προϊόντα και προσφέρει υπηρεσίες για όλο το φάσμα του digital marketing των τουριστικών επιχειρήσεων. Οι υπηρεσίες της διεθνώς βραβευμένης εταιρείας που περιλαμβάνουν από το σχεδιασμό websites ξενοδοχείων και SEO, μέχρι digital campaigns και διαχείριση και δημιουργία περιεχομένου για τα social media, επί της ουσίας βελτιστοποιούν στο έπακρο την εικόνα ενός ξενοδοχείου στο διαδίκτυο, ενώ παράλληλα ενισχύουν εντυπωσιακά τις απ’ ευθείας κρατήσεις του.