Τουλάχιστον 25.000 άτομα έχουν δηλώσει ενδιαφέρον για ένα «πείραμα» ολλανδικής ταξιδιωτικής εταιρείας που υποστηρίζεται από την κυβέρνηση της χώρας.
Η όλη διαδικασία θα είναι ένα πολύτιμο τεστ για την επαναλειτουργία του τουρισμού.
Από τους ενδιαφερόμενους, σύμφωνα με το BBC, θα επιλεγούν 187 άτομα που θα πληρώσουν μόνο 399 ευρώ το άτομο για οκταήμερες διακοπές all-inclusive σε ξενοδοχείο της Ρόδου (Mitsis Grand Beach), από το οποίο ωστόσο δεν θα επιτρέπεται να βγουν.
Όταν θα επιστρέψουν στην Ολλανδία θα πρέπει να μπουν σε καραντίνα για δέκα ημέρες.
Η τουριστική εταιρεία Sunweb προσφέρει 187 εισιτήρια για άτομα ηλικίας 18 – 70 ετών, τα οποία θα απονεμηθούν σύμφωνα με τα κριτήρια που θα ορίσει η κυβέρνηση της χώρας.
Θα αποκλείονται άτομα υψηλού κινδύνου, όπως δήλωσε εκπρόσωπος της Sunweb στο BBC News.
Οι ταξιδιώτες θα περάσουν από τεστ κορονοϊού πριν και μετά το ταξίδι τους. Εάν κάποιος εμφανίσει covid-19 κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, θα μπει σε καραντίνα σε ένα ελληνικό ξενοδοχείο Covid
Το γκρουπ θα έχει αποκλειστική χρήση του ξενοδοχείου, αλλά δεν θα τους επιτρέπεται να βγαίνουν στην παραλία.
Η Sunweb αναφέρει ότι έχει εκπονήσει οδηγίες ασφαλείας για ολόκληρο το ταξίδι, οι οποίες έχουν εγκριθεί από την ολλανδική υπηρεσία δημόσιας υγείας, την RIVM.
Πηγές: www.in.gr, www.iefimerida.gr, www.naftemporiki.gr
Σημείωση: Ο πpόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Ρόδου, Μανώλης Μαρκόπουλος, μιλώντας στην εφημερίδα «Δημοκρατική», είπε για παραπάνω θέμα:
«Η μεγάλη δημοσιότητα που υπάρχει γύρω από τη συγκεκριμένη δράση ξεπερνά κάθε προσδοκία. Μέχρι και στο BBC υπήρξαν σχετικά ρεπορτάζ, όπως επίσης σε άλλα μεγάλα μέσα του εξωτερικού. Η προβολή και μόνο που γνωρίζει ο προορισμός μέσα από αυτό το πιλοτικό πρόγραμμα διακοπών της Sunweb, το οποίο ως γνωστόν έχει την υποστήριξη της ολλανδικής κυβέρνησης, είναι ύψιστης σημασίας. Δεν πρέπει να το αντιμετωπίζουμε στενόμυαλα να στεκόμαστε μόνο στο τι θα κερδίσουμε από τη διαμονή των 200 περίπου ατόμων που θα φιλοξενηθούν για οκτώ ημέρες στη Ρόδο…
Ούτε καν το resort που θα τους φιλοξενήσει θα κερδίσει κάτι, το αντίθετο μάλιστα. Το κέρδος όμως που θα έχει το νησί απ΄ όλη αυτή τη διαφήμιση είναι αυτό που μετράει! Η όλη αυτή δράση αποτελεί ένα να τέλειο παράδειγμα buzz marketing».