Κυριακή 20 Απριλίου 2025

H Panadvert αποσπά δύο βραβεία στα Greek Hospitality Awards 2018

Βραβεία σε δύο πολύ σημαντικές κατηγορίες των Greek Hospitality Awards 2018 απέσπασε η Panadvert. Ο πολύ σημαντικός θεσμός της ελληνικής ξενοδοχίας που διοργανώθηκε για 4η συνεχή χρονιά από την Ethos Awards και το περιοδικό ΧΡΗΜΑ υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού, του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος, της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων, της Γενικής Πανελλαδικής Ομοσπονδίας Επιχειρήσεων Τουρισμού (ΓΕ.Π.Ο.Ε.Τ.) και της ΔΕΘ Helexpo.

Κατά τη διάρκεια της τελετής απονομής των Greek Hospitality Awards 2018, η οποία έλαβε χώρα την Παρασκευή 23 Φεβρουαρίου 2018 στο ξενοδοχείο Divani Apollon Palace & Thalasso, στο Καβούρι, η Panadvert απέσπασε δύο πολύ τιμητικά βραβεία: Χρυσό βραβείο Best Hotel Marketing & Social Media Provider και Αργυρό βραβείο Best Digital Advertising & Performance Campaign.

Πιο συγκεκριμένα, η Panadvert τιμήθηκε με:

 

Χρυσό βραβείο Best Hotel Marketing & Social Media Provider, βραβείο για την άρτια και ολοκληρωμένη digital παρουσία σε όλα τα Social Media και όλες τις Online διαφημιστικές πλατφόρμες για το ξενοδοχείο Kensho Boutique Hotel στη Μύκονο.

 

 

Αργυρό βραβείο Best Digital Advertising & Performance Campaign, βραβείο που αναφέρεται στην απόδοση σε απευθείας κρατήσεις από τις online διαφημιστικές πλατφόρμες για τα ξενοδοχεία The Ixian Grand & Ixian Grand Αll Suites. Τη διαχείριση της Online διαφήμισης είχε η εταιρεία Panadvert.

 

 

Τα βραβεία παρέλαβε ο CEO & Founder της Panadvert κ. Γιάννης Γιαννάτος (φωτογραφίες), ο οποίος δήλωσε κατά την παραλαβή τους: «Και τα δύο βραβεία αποτελούν επιβεβαίωση της σημαντικότητας του Digital Marketing στο σύγχρονο ξενοδοχείο. Το Ixian Grand είναι το κλασσικό ξενοδοχείο πολλών δωματίων στη Ρόδο όπου μέχρι πρότινος λειτουργούσε κυρίως με Tour Operators και το Kensho Boutique Hotel που σε ενάμισι χρόνο λειτουργίας αποτελεί πλέον το απόλυτο Marketing concept με εκπληκτική παρουσία σε όλα τα ψηφιακά μέσα».

Ο θεσμός των Greek Hospitality Awards επιβραβεύει την αριστεία στο χώρο της ελληνικής ξενοδοχίας και των εταιριών που πλαισιώνουν τον τουριστικό κλάδο, μέσα από μια αξιοκρατική διαδικασία. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι νικητές της λαμπερής βραδιάς αναδεικνύονται έπειτα από ψηφοφορία Επιτροπής αλλά και ψηφοφορία κοινού η οποία επηρεάζει κατά 40% το τελικό αποτέλεσμα.