Μια νέα μελέτη της PwC Greece με τίτλο «Επενδυτικές στρατηγικές για τον ξενοδοχειακό κλάδο στην Ελλάδα», προτείνει τρεις στρατηγικές για ανάπτυξη.
Επενδυτικές στρατηγικές
1. Αύξηση δυναμικότητας στους κύριους προορισμούς υπό τη μορφή εξαγοράς ξενοδοχείων με άμεση πιθανότητα επέκτασης
2. Εξαγορά και αναβάθμιση ξενοδοχειακών μονάδων στην επόμενη κατηγορία
3. Ανάπτυξη δευτερευόντων προορισμών (Ανατολική Μακεδονία, Θράκη, Ήπειρος και Δυτική Ελλάδα) μέσω εξαγοράς ξενοδοχείων στις περιοχές αυτές
Δείτε ΕΔΩ ολόκληρη τη μελέτη στα ελληνικά
Δείτε ΕΔΩ ολόκληρη τη μελέτη στα αγγλικά