Τετάρτη 12 Μαρτίου 2025

Μείωση της ζήτησης και των κρατήσεων στη Μύκονο το 2024 – Ανάλυση της Panadvert

H τελευταία έρευνα της Panadvert αποκαλύπτει μια μεγάλη μείωση των early bookings στο νησί της Μυκόνου σε σχέση με το προηγούμενο έτος, τόσο σε επίπεδο όγκου αιτημάτων αναζήτησης (search inquiries) όσο και ζήτησης για καταλύματα στο νησί.

Σύμφωνα με την έρευνα, η μεγαλύτερη μείωση στη ζήτηση παρατηρήθηκε τον Απρίλιο του 2024, με πτώση της τάξεως του 28%, ενώ οι αναζητήσεις για καταλύματα κατά τους μήνες Δεκέμβριο και Ιανουάριο έδειξαν μείωση 18% και 17%, αντίστοιχα, σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρυσι.

 

 

Όσον αφορά τους επισκέπτες που προτιμούν τη Μύκονο για τις διακοπές τους, αυτοί δεν άλλαξαν από πέρυσι, με τις ΗΠΑ, τη Βρετανία, την Ελλάδα, την Ιταλία και τη Γαλλία να αποτελούν την κορυφαία πεντάδα.

Η ζήτηση, ωστόσο, έχει μειωθεί σημαντικά φέτος, με τις ΗΠΑ να καταγράφουν τη μεγαλύτερη πτώση – σχεδόν 19% – ακολουθούμενες από τη Βρετανία και τη Γαλλία με πτώση 12,3%, αντίστοιχα.

Η Ιταλία είναι η μόνη αγορά που κατέγραψε αύξηση της ζήτησης για τη Μύκονο με +10%.

Όπως ανέφερε ο Στέλιος Γιαννάτος, υπεύθυνος Έρευνας και τεχνολογίας της Panadvert:

«Η ομάδα μας στο τμήμα Data Analysis παρακολουθεί στενά τα δεδομένα αναζητήσεων και ζήτησης καταλυμάτων προκειμένου να εντοπίζουμε έγκαιρα αλλαγές στις συμπεριφορές των δυνητικών επισκεπτών στη χώρα μας και να προσαρμόζουμε τις στρατηγικές στόχευσης και performance advertising των πελατών μας για τα μέγιστα δυνατά αποτελέσματα. Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα που διαπιστώσαμε στην παρούσα ανάλυση είναι η αλλαγή στη συμπεριφορά των Ιταλών, οι οποίοι, ενώ παραδοσιακά τείνουν να κλείνουν τις διακοπές τους την τελευταία στιγμή και συνήθως για το Δεκαπενταύγουστο, παρουσίασαν αύξηση 10% σε early bookings».

 

Διαβάστε ολόκληρη την έρευνα της Panadvert ΕΔΩ.

 

Η Panadvert είναι ένα βραβευμένο boutique marketing agency με εξειδίκευση στο performance και data-driven marketing καθώς και στην παραγωγή περιεχομένου για τον ξενοδοχειακό και τουριστικό κλάδο.