Σάββατο 28 Μαϊου 2022

Γρηγόρης Τάσιος: Το 2022 υπό προϋποθέσεις θα βρούμε το δρόμο προς την ανάκαμψη

 

Ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων (ΠΟΞ), Γρηγόρης Τάσιος, στο πλαίσιο των επαφών που πραγματοποιεί ανά την Ελλάδα και ενόψει των εκλογών για την ανάδειξη του νέου διοικητικού Συμβουλίου της ΠΟΞ στις 15 Οκτωβρίου, επισκέφτηκε τη Ρόδο και μίλησε για όλα τα σημαντικά θέματα που απασχολούν τον τουριστικό κλάδο στην εφημερίδα «ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ».

 

RevitUp – Digital & Revenue Management

 

Διαβάστε τα σημαντικότερα σημεία της συνέντευξης του κ. Τάσιου

 

– Η πτώση των τζίρων κυμαίνεται μεταξύ του 50% και του 70% πανελλαδικά, ανάλογα με τον προορισμό.

– Είναι σημαντικό που νησιά σαν τη Ρόδο τήρησαν πιστά τα υγειονομικά πρωτόκολλα, κυρίως στην ξενοδοχειακή υποδομή. Αυτό βοηθά πολύ στην εικόνα του κάθε προορισμού ξεχωριστά αλλά και της χώρας στο εξωτερικό. Τα υγειονομικά δεδομένα των τουριστικών προορισμών είναι θετικά. Η πληρότητα στα ξενοδοχεία Covid ήταν μικρή, πράγμα που σημαίνει ότι δεν χρειάστηκε να φιλοξενηθούν πολλά κρούσματα. Αυτή η καλή εικόνα είναι το «διαβατήριό» μας για τη νέα σεζόν.

– Το 2021 θα είναι μία χρονιά επιβίωσης. Ήδη το capacity των αεροπορικών εταιρειών δείχνει να ανέρχεται στο 60 – 70% σε σύγκριση με το 2019. Τουλάχιστον αυτά είναι τα τελευταία στοιχεία για τον προγραμματισμό των πτήσεων.

– Έχουμε μπροστά μας ένα δύσκολο εξάμηνο, ένα δύσκολο χειμώνα. Ο ιός είναι εδώ, δεν έχει αντιμετωπιστεί ακόμη η πανδημία και το πρόβλημα επιτείνεται. Είναι σοβαρές οι συνέπειες στις οικονομίες των χωρών της Ευρώπης. Μοιραία θα καταστεί δύσκολο για το μέσο Ευρωπαίο πολίτη να αγοράσει ένα τουριστικό πακέτο για την Ελλάδα. Μιλάμε για μία πραγματικότητα που θα βρούμε προφανώς μπροστά μας.

– Το 2022 υπό προϋποθέσεις, θα βρούμε το δρόμο προς την ανάκαμψη. Παρ’ όλα αυτά, τα 15 δισ. ευρώ που εκτιμάται ότι θα χαθούν φέτος από τον τουρισμό δεν είναι εύκολο να τα εισπράξουμε ξανά το ’21 και το ’22, αφού το capacity θα είναι συγκεκριμένο.

 

Πηγή: www.dimokratiki.gr

 

Ακολουθήστε το etravelnews.gr στα social media