Τρίτη 7 Φεβρουαρίου 2023

 

Έναντι ποσού 12,7 εκατ. ευρώ, η Fosun Tourism του μεγάλου κινεζικού ομίλου Fosun, εξαγόρασε το σήμα (logo) του τουριστικού οργανισμού Thomas Cook, που πτώχευσε στο τέλος Σεπτεμβρίου.

Η εξαγορά ολοκληρώθηκε συμπεριλαμβανομένων των λογισμικών, των domain names, των λογαριασμών κοινωνικών δικτύων (social media) κ.ά., ενώ η συμφωνία αφορά και τα brands των ξενοδοχειακών αλυσίδων Casa Cook και Cook’s Club.

Στη Fosun Tourism ανήκει τα τελευταία χρόνια και η μεγάλη αλυσίδα ξενοδοχείων Club Med.

RevitUp – Digital & Revenue Management

 

Ακολουθήστε το etravelnews.gr στα social media

Post Tags
Share Post