Η πανδημία που αναπάντεχα σταμάτησε το νευραλγικό τομέα του τουρισμού σε παγκόσμιο επίπεδο, ανέτρεψε όλα τα δεδομένα αφήνοντας τον τουριστικό κλάδο «μουδιασμένο» και «σκεπτικό».
Οι εκπαιδευόμενοι του προγράμματος κατάρτισης στον Εναλλακτικό Τουρισμό, το οποίο σχεδιάστηκε και υλοποιείται από την Αμερικανική Γεωργική Σχολή της Θεσσαλονίκης στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας «Νέα Γεωργία για τη Νέα Γενιά», σχεδίασαν και υλοποίησαν έρευνα για την επίδραση της πανδημίας στην αγορά εναλλακτικού τουρισμού της Θεσσαλονίκης με τη συμμετοχή 39 επιχειρηματιών.
Το αποτέλεσμα της έρευνας ήταν η δημιουργία ενός αποθετηρίου – οδηγού, που μπορεί να αποτελέσει αντικείμενο μελέτης και έναυσμα συζητήσεων και συνεργειών ανάμεσα σε όλους τους κρίκους της τοπικής -και όχι μόνο- τουριστικής αλυσίδας.
Ο οδηγός «Altering Tourism in Thessaloniki: Stakeholders voice out their needs, connect and react», συντάχθηκε από το δυναμικό των εκπαιδευομένων με τη συμβολή των εκπαιδευτών και συνεργατών του προγράμματος κατάρτισης στον Εναλλακτικό Τουρισμό.
Αποτυπώνει τον παλμό του τουριστικού οικοσυστήματος στη διάρκεια της καραντίνας στις περιοχές της Θεσσαλονίκης κυρίως, αλλά και της Πιερίας και Χαλκιδικής.
Στον οδηγό καταγράφηκαν οι απόψεις των φορέων, αλλά και της αγοράς μέσα από πρωτογενή έρευνα και τη χρήση του εργαλείου των συνεντεύξεων.
Δείτε ΕΔΩ την έρευνα.