Νέα συμφωνία για την επέκταση για ένα χρόνο της σύμβασης franchise με τον αμερικανικό όμιλο Starwood Hotels & Resorts, υπέγραψε την περασμένη εβδομάδα η διοίκηση του Αστέρα Βουλιαγμένης.
Οι δύο πλευρές βρίσκονταν ήδη από το τελευταίο τρίμηνο του 2015 σε επαφές, για το ενδεχόμενο ανανέωσης της συνεργασίας τους, καταλήγοντας τελικά σε συμφωνία την προηγούμενη βδομάδα.
Να σημειωθεί ότι προκαταρκτικές συζητήσεις για το ενδεχόμενο σύναψης συμφωνίας με τουλάχιστον δύο μεγάλα διεθνή ονόματα στον τομέα της διαχείρισης, πραγματοποιεί και το τουρκοαραβικό σχήμα της Jermyn Street στην ιδιοκτησία του οποίου θα περιέλθει έναντι τιμήματος 400 εκατ. ευρώ, το ξενοδοχειακό συγκρότημα της Βουλιαγμένης, υπό την προϋπόθεση, πάντα, ότι θα δοθεί το «πράσινο φως» από το Συμβούλιο της Επικρατείας στο νέο Ειδικό Σχέδιο Χωρικής Ανάπτυξης Δημοσίου Ακινήτου που έχει καταρτιστεί για το σκοπό αυτό.
Την ίδια ώρα τα πρώτα στοιχεία των κρατήσεων για τη σεζόν του 2016 κάνουν λόγο για ένα νούμερο της τάξεως των 14.000 ήδη, όταν πέρυσι αυτή την εποχή και με δεδομένο ότι τα συστήματα κρατήσεων είχαν κλείσει εν όψει της μεταβίβασης στο τουρκοαραβικό σχήμα των επενδυτών, το αντίστοιχο νούμερο ήταν μόλις στις 200.
Σε πολύ υψηλό ποσοστό, άνω του 95% κυμαίνεται η πληρότητα για τη μεγάλη διοργάνωση των Ποσειδωνίων (6 – 10 Ιουνίου), που πραγματοποιείται ανά διετία στις αρχές καλοκαιριού και αποφέρει έσοδα άνω των 2,5 εκατ. ευρώ στο συγκρότημα.
Τα παραπάνω θα έχουν ως αποτέλεσμα το 2016 να είναι η καλύτερη χρονιά όλων των εποχών σε οικονομικό επίπεδο για τον Αστέρα Βουλιαγμένης που διανύει 57 χρόνια λειτουργίας.
Στο μεταξύ, Αstir Palace Athens Riviera είναι η νέα επικοινωνιακή ταυτότητα, με την οποία θα προβάλλεται το ιστορικό ξενοδοχειακό συγκρότημα, τονίζοντας τη σύνδεσή του με την αθηναϊκή ριβιέρα και δίνοντας μεγαλύτερη έμφαση στη βιωματική εμπειρία του επισκέπτη. Η νέα καμπάνια θα υποστηρίζεται από δύο video.
Πηγές: www.newmoney.gr, www.kathimerini.gr
Φωτογραφία: www.facebook.com/astirpalaceresort