Με ενισχυμένη «εργαλειοθήκη» εναρμονισμένη στην ψηφιακή εποχή και προσαρμοσμένη στις τάσεις της εποχής covid-19, ο Δήμος Πάρου κατάρτισε το πρόγραμμα δράσεων εν όψει της νέας τουριστικής περιόδου του 2021.
Εγχώρια τουριστική προβολή µέσω ραδιοφώνου, έντυπων µέσων και διαδικτύου
Σύνταξη στοχευµένων κειµένων για το τουριστικό και επενδυτικό προφίλ του ∆ήµου Πάρου σε πέντε γλώσσες (γαλλικά, γερµανικά, ισπανικά, αγγλικά και ελληνικά)
Παρουσίαση και προβολή της Πάρου ως τουριστικού προορισµού σε στοχευµένες εκδηλώσεις στο εξωτερικό
Παροχή online πληροφοριών μέσω facebook, instagram και ειδική εφαρµογή messenger. Θα δηµιουργηθούν λογαριασµοί στο Facebook, στο Youtube και το Instagram, ως µέρος του οικοσυστήµατος του website http://www.paros.gr µε διεθνές reach (posts σε αγγλικά)
Αποστολή ενηµερωτικών και προωθητικών newsletters προς ταξιδιωτικούς πράκτορες
Συµµετοχή σε virtual και φυσικές εκθέσεις
Ανασχεδιασµός ιστοσελίδας του ∆ήµου
Ψηφιακή αναβάθµιση, προώθηση και ενίσχυση του τουριστικού προϊόντος της Πάρου. Σχεδιασµός και εικαστική υλοποίηση ψηφιακής καµπάνιας επικοινωνίας που θα προωθηθεί κατ’αρχήν µέσω των λογαριασµών κοινωνικής δικτύωσης του ∆ήµου
∆ηµιουργία θεµατικών videos
Με βάση την ψηφιακή καµπάνια επικοινωνίας θα δηµιουργηθεί περιεχόµενο που θα περιλαµβάνει travel stories και προτεινόµενες εµπειρίες / διαδροµές στο νησί (µε την τεχνική του story telling) που θα συνοδεύεται από σχετικό φωτογραφικό υλικό
Καθαρισµός και σήµανση περιηγητικών διαδροµών (µονοπατιών)
Καθαρισμός, σήμανση και χαρτογράφηση ποδηλατικών διαδρομών.