Τετάρτη 12 Μαρτίου 2025

«Destination Piraeus – Προορισμός Πειραιάς»: Καμπάνια για την τουριστική προβολή του Πειραιά

PIREAS

Την καμπάνια «Destination Piraeus – Προορισμός Πειραιάς», που αποτελεί την αφετηρία για την προβολή του Πειραιά ως τουριστικού προορισμού παρουσίασε σήμερα η δημοτική αρχή της πόλης, στο πλαίσιο εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε στο Δημοτικό Θέατρο.
Χαρακτηριστικό της καμπάνιας είναι η σύγχρονη αισθητική, η ενιαία «ταυτότητα» που συμβάλλει στο να γίνει ο Πειραιάς αναγνωρίσιμος ως προορισμός.
Το κόστος της καμπάνιας ανέλαβε η ΠΑΕ Ολυμπιακός, με πρωτοβουλία του προέδρου της Βαγγέλη Μαρινάκη.

Τι περιλαμβάνει η καμπάνια:
Πολυσέλιδο ταξιδιωτικό οδηγό σε διάφορες γλώσσες. Ο πολυτελής ταξιδιωτικός οδηγός Destination Piraeus, περιλαμβάνει σε περισσότερες από 150 σελίδες, δεκάδες πρωτότυπες και εντυπωσιακές φωτογραφίες και κείμενα από καταξιωμένους δημοσιογράφους του ταξιδιωτικού ρεπορτάζ. Είναι χωρισμένος σε ενότητες -Ιστορία, Αρχιτεκτονική, Αξιοθέατα, Πολιτισμός, Διαδρομές, Διασκέδαση & Αγορές, Χάρτης- ώστε να είναι εύχρηστος. Στις πρώτες σελίδες του εντύπου υπάρχει η ενότητα «Με μια ματιά» και ενδιαφέρουσες διαδρομές ειδικά για τους επισκέπτες που φθάνουν στον Πειραιά με κρουαζιερόπλοια. Ο πρώτος ταξιδιωτικός οδηγός είναι δίγλωσσος (ελληνικά – αγγλικά), ενώ θα ακολουθήσουν και άλλες γλώσσες.
Εφαρμογές για smartphones -iPhone και Android- σε διάφορες γλώσσες. Πρόκειται για τεχνολογικά εξελιγμένες εφαρμογές φτιαγμένες ειδικά για κινητά τηλέφωνα με πλούσιο υλικό, με δυνατότητα γεωεντοπισμού και Augmented Reality (εντοπισμός αξιοθέατων μέσω της κάμερας του κινητού, μέσα από την εφαρμογή).
Οι εφαρμογές είναι off line ώστε να μην είναι αναγκαία η χρήση wi fi για να τις χρησιμοποιήσει ο επισκέπτης. Θα γίνονται τακτικά updates ώστε να παραμένουν επίκαιρες και να περιλαμβάνουν τις εκδηλώσεις που οργανώνονται στην πόλη και ενδιαφέρουν τους επισκέπτες. Όλες θα διατίθενται δωρεάν.
Εφαρμογές για iPad, σε διάφορες γλώσσες. Δεν είναι web app, είναι offline εφαρμογές φτιαγμένες ειδικά για το iPad, πρωτότυπες και πλήρως διαδραστικές. Έχουν εντυπωσιακό layout και πολλούς αυτοματισμούς. Θα γίνονται τακτικά updates ώστε να παραμένουν πάντα επίκαιρες. Σε επόμενη φάση θα δημιουργηθούν και εφαρμογές για άλλα tablets.
To web site www.destinationpiraeus.com και www.destinationpiraeus.gr
Έχει και αυτό δυνατότητα επιλογής διαφορετικών γλωσσών. Ακολουθεί την αισθητική των υπόλοιπων μέσων προβολής, είναι μοντέρνο και εύκολο στην πλοήγηση. Θα συνδεθεί με link με το site του Δήμου Πειραιά και αντίστοιχα θα παραπέμπει σε αυτό.
Μια σειρά από διαφορετικά εργαλεία social media (facebook, twitter, tumblr, Flickr, Google+ κ.λπ.) θα χρησιμοποιηθούν για τη μεγιστοποίηση της ψηφιακής προβολής του Πειραιά σε όλα τα κοινά.

Πηγή: www.protothema.gr

Ολόκληρο το άρθρο του Μηνά Τσαμόπουλου:
http://www.protothema.gr/travelling/article/434840/proorismos-peiraias-11-ekat-anthropoi-diakinoudai-meso-tou-limaniou-kathe-hrono/

Δείτε τον ταξιδιωτικό οδηγό «Destination Piraeus – Προορισμός Πειραιάς»:
http://www.destinationpiraeus.com/travel-guide.pdf

Post Tags
Share Post