Σάββατο 7 Σεπτεμβρίου 2024

Cyprus Revenue Masterclass: Τα κυπριακά ξενοδοχεία στο προσκήνιο

Η RevitUp.direct, σε συνέχεια δύο επιτυχημένων Revenue Masterclass σε Κρήτη (2020) και Σαντορίνη (2022), σας προσκαλεί στο Cyprus Revenue Masterclass στον Πρωταρά της Κύπρου.

Η εκδήλωση θα λάβει χώρα την Πέμπτη 12 Οκτωβρίου στο ξενοδοχείο Capo Bay, υπό την υποστήριξη του Συνδέσμου Ξενοδόχων Κύπρου, του Συνδέσμου Διευθυντών Ξενοδόχων Κύπρου και του Akademia College.

 

RevitUp – Digital & Revenue Management

 

Ιδιόκτητες ξενοδοχείων, διευθυντές, revenue managers, business development managers & sales managers είναι ευπρόσδεκτοι να συμμετάσχουν σε μία ημέρα αφιερωμένη στις σύγχρονες ξενοδοχειακές στρατηγικές.

Μέσα από έξι ομιλίες, κορυφαίοι επαγγελματίες της φιλοξενίας θα μοιραστούν πολυετείς γνώσεις, best practices και επιτυχημένα case study, προσφέροντας σημαντικά insights, ακολουθώντας τις τελευταίες τάσεις της αγοράς.

Οι προκλήσεις που αντιμετωπίζει ο κλάδος είναι πολύπλευρες με την ολιστική διαχείριση εσόδων να έχει γίνει πιο κρίσιμη από ποτέ.

Το σύγχρονο τουριστικό κατάλυμα δεν δύναται να βασιστεί σε μεμονωμένες αγορές, συγκεκριμένους συνεργάτες (tour operators) ή περιορισμένα κανάλια πώλησης.

Η ανάγκη για ένα δυναμικό distribution mix είναι καταλυτική, καθώς τα ξενοδοχεία καλούνται να επανατοποθετηθούν στρατηγικά τόσο στο μεταβαλλόμενο κοινωνικοοικονομικό περιβάλλον όσο και στην εξαιρετικά ανταγωνιστική βιομηχανία της φιλοξενίας.

Αυτά και άλλα πολλά ζητήματα θα θίξουν οι ομιλητές του Cyprus Revenue Masterclass, με πολλά χρόνια εμπειρίας στις πωλήσεις και το ξενοδοχειακό μάρκετινγκ.

Τα ξενοδοχεία της Κύπρου βρίσκονται στο προσκήνιο της συζήτησης, η οποία σκοπεύει να ανοίξει νέους δρόμους κερδοφορίας με αρωγό σύγχρονα εργαλεία και τακτικές, ώστε τα καταλύματα να γίνουν πιο ανεξάρτητα και πιο ανταγωνιστικά στην αγορά.

Η ομάδα της RevitUp.direct θεωρεί ότι το ξενοδοχείο οφείλει να ανακτήσει τη θέση που του ανήκει.

Να ορίζει αυτό τις τιμές του για κάθε χρονική περίοδο, να επιλέγει τους συνεργάτες του, να είναι ισχυρό διαπραγματευτικά απέναντι στους tour operators, να βελτιώσει την ταχύτητα στη λήψη αποφάσεων, να κάνει καλύτερες μελλοντικές προβλέψεις, να έχει όσο το δυνατόν μεγαλύτερο Revenue per Available Room (RevPAR) και να μειώσει τις προμήθειες σε τρίτους.

Έτσι, με σωστή στρατηγική και προγραμματισμό, μπορεί να επιτύχει αύξηση της μέσης τιμής δωματίου, των εσόδων του και των direct κρατήσεων.

Η συμμετοχή είναι δωρεάν με περιορισμένο αριθμό κρατήσεων.

Η εγγραφή σας είναι απαραίτητη ΕΔΩ.

Μπορείτε να δείτε το πρόγραμμα ΕΔΩ.