Παρουσιάστηκε τη Δευτέρα 27 Σεπτεμβρίου, το νέο τουριστικό «ψηφιακό σπίτι» του Δήμου Χανίων, που θα προβάλλεται μέσα από την ανανεωμένη ιστοσελίδα www.chaniatourism.gr.
Κατά τη διάρκεια Συνέντευξης Τύπου, που παραχωρήθηκε από το Δήμαρχο Χανίων, Παναγιώτη Σημανδηράκη, τον Αντιδήμαρχο Τουρισμού, Γιάννη Γιαννακάκη, τον Ειδικό Συνεργάτη σε θέματα Τουρισμού, Νίκο Αλεξάκη, καθώς και τον εκπρόσωπο της αναδόχου εταιρείας, που υλοποίησε το συγκεκριμένο ψηφιακό έργο, Γρηγόρη Τσακίρη, παρουσιάστηκε η ανανεωμένη ιστοσελίδα, η οποία στηρίζεται στην πρωτοτυπία, την απλότητα και τη χρηστικότητα.
«Στο Δήμο Χανίων είμαστε στην ιδιαίτερα ευχάριστη θέση να παρουσιάζουμε το αποτέλεσμα μιας δουλειάς, που διήρκησε περισσότερο από ένα χρόνο και έχει σκοπό ν’ ανοίξει ένα νέο παράθυρο επικοινωνίας μεταξύ του Δήμου μας και των δυνητικών επισκεπτών του από όλο τον κόσμο», τόνισε κατά την τοποθέτησή του ο Δήμαρχος Χανίων, παρατηρώντας ότι καταβλήθηκε προσπάθεια, ώστε, αξιοποιώντας τη σύγχρονη τεχνολογία «να δημιουργηθεί ένα περιβάλλον μέσα από την καινούρια μας ιστοσελίδα, ώστε να μπορούν οι επισκέπτες να δουν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα του τόπου, να γνωρίσουν τους ανθρώπους του και να μπορέσουν να αποκομίσουν σημαντικές εμπειρίες κατά την επίσκεψή τους εδώ», όπως χαρακτηριστικά ανέφερε.
«Ο Δήμος Χανίων εδώ και καιρό είχε αποφασίσει να αλλάξει την εικόνα του προς τα έξω, την εικόνα, που έχει προς τους δυνητικούς του επισκέπτες και αυτό το καταφέραμε μέσα από πολύ συντονισμένες κινήσεις. Η κορύφωση αυτού του ψηφιακού μας νέου περιβάλλοντος είναι η ιστοσελίδα, που τώρα παρουσιάζουμε, η οποία ξεκινά στην αγγλική γλώσσα και προσεχώς θα μεταφραστεί σε όλες τις γλώσσες των επισκεπτών της πόλης μας», επεσήμανε από την πλευρά του ο Αντιδήμαρχος Τουρισμού, Γιάννης Γιαννακάκης.
Ο αρμόδιος Αντιδήμαρχος χαρακτήρισε τη συγκεκριμένη ιστοσελίδα όχι μόνο εργαλείο διαφήμισης αλλά και εργαλείο για τους επιχειρηματίες και τους εμπλεκόμενους του τουρισμού, καθώς περιέχει υλικό, που μπορεί ν΄ αξιοποιηθεί, ώστε να προωθηθεί καλύτερα ο τόπος.
«Το μεγάλο προσόν της πόλης μας είναι οι άνθρωποι, οι ιστορίες τους, το χαμόγελό τους και αυτό αναδεικνύουμε μέσα από το νέο λογότυπο των Χανίων: «Χανιά, μία πόλη γεμάτη ιστορίες – Chania, a city of many tales», μία πόλη γεμάτη προσωπικότητες, μία πόλη γεμάτη μυστικά, που μπορεί κάποιος να ανακαλύψει. Ελπίζω μέσα από την ανανεωμένη ιστοσελίδα να μπορέσουν οι επισκέπτες της πόλης να ανακαλύψουν αυτά τα μυστικά και γιατί όχι να τα ζήσουν και από κοντά», επεσήμανε o κ. Γιαννακάκης.
Από την πλευρά του ο Ειδικός Συνεργάτης του Δήμου Χανίων σε θέματα τουρισμού, Νίκος Αλεξάκης, υπογράμμισε μεταξύ άλλων ότι στόχος του εγχειρήματος ήταν να μπορέσει να επικοινωνήσει ο Δήμος, με έμφαση στο storytelling, στο content marketing και επίκεντρο τον άνθρωπο, γνωστοποιώντας παράλληλα ότι το νέο περιεχόμενο της ιστοσελίδας αποτελείται από περισσότερες από 37.000 νέες λέξεις, 300 νέες φωτογραφίες, ενώ η εν λόγω ιστοσελίδα θα αναπτύσσεται, θα βελτιώνεται και θα εξελίσσεται.