Τους στόχους του παρέθεσε την προηγούμενη εβδομάδα ενώπιον της κοινοβουλευτικής Επιτροπής Τουρισμού της Κύπρου, ο υφυπουργός Τουρισμού Σάββας Περδίος.
Όπως ανέφερε ο Υφυπουργός, τα χρονοδιαγράμματα και η επίσημη θέση του Υφυπουργείου για τη νέα στρατηγική θα παρουσιαστούν επίσημα σε λίγους μήνες: «Μελετούμε τις εισηγήσεις, αναμένουμε και κάποια άλλα σημεία, προκειμένου να τοποθετηθούμε πιο συγκεκριμένα».
Μιλώντας στην Επιτροπή, ο κ. Περδίος ανέφερε ότι αυτή τη στιγμή δουλεύουν το θέμα του branding. «Λύνοντας το θέμα του branding και της εικόνας (image) της χώρας, θα λυθεί η εποχικότητα και θα μπει το νερό στο αυλάκι για την προσέλκυση του ποιοτικού και του ολόχρονου τουρίστα που προσδοκούμε», σχολίασε ο Υφυπουργός. Όπως είπε, οι αυξημένες αφίξεις από μόνες τους δεν είναι το παν και ότι η ποιότητα των επισκεπτών είναι επίσης σημαντική και θα καθορίσει τις αγορές στις οποίες το Υφυπουργείο θα στοχεύσει.
Επεσήμανε παράλληλα ότι η Κύπρος θα πρέπει να επικεντρωθεί στους ατομικούς πελάτες αλλά και σε άλλες ηλικίες, όπως οι άνω των 50 που ταξιδεύουν εκτός σεζόν και έχουν περισσότερη αγοραστική δύναμη.
Σύμφωνα με τον κ. Περδίο, το μάρκετινγκ πρέπει να διαφοροποιηθεί από αγορά σε αγορά, καθώς άλλες οι ανάγκες των Γερμανών επισκεπτών και άλλες των τουριστών από το Ντουπάι.
«Φτάνει το δίπτυχο ήλιος και θάλασσα που φέρνει κυρίως οικογένειες. Θα πρέπει να το αναπτύξουμε σε ένα όμορφο και ζεστό κλίμα, προκειμένου να προσελκύσουμε κι άλλου είδους τουρίστες», σχολίασε ο Υφυπουργός.
Επιπλέον, μιλώντας στο συνέδριο για την αξιοποίηση των ψηφιακών τεχνολογιών στον τουρισμό «Digi.travel Cyprus International 2019», που έγινε την προηγούμενη εβδομάδα στη Λευκωσία, ο κ. Περδίος ανέφερε ότι στόχος μέσα στα επόμενα χρόνια είναι η επικέντρωση όχι μόνο στις εμπειρίες, αλλά και στη δημιουργία συναισθημάτων στους επισκέπτες, ώστε το ταξίδι τους στην Κύπρο να είναι κάτι που να θυμούνται για πάντα.
Επίσης, αναφέρθηκε στη σημασία του Instagram ως εργαλείο προσέγγισης μεγαλύτερου αριθμού τουριστών.
Πηγές: www.philenews.com, www.economytoday.sigmalive.com