Οι κρατήσεις από το εξωτερικό για την Ελλάδα πηγαίνουν πολύ καλύτερα σε σχέση με το 2016, όμως θα πρέπει να περιμένουμε το επόμενο διάστημα για ασφαλή συμπεράσματα, αναφέρει ο Τιμ Ανανιάδης (φωτογραφία), γενικός διευθυντής των ξενοδοχείων «Μεγάλη Βρεταννία» και King George και περιφερειακός διευθυντής για την Ελλάδα του ομίλου της Starwood Hotels and Resorts Worldwide (που από πέρσι ανήκει στη Marriott), σε συνέντευξη που παραχώρησε στο portal dimokratiki.gr
Διαβάστε τα σημαντικότερα σημεία της συνέντευξης του κ. Ανανιάδη:
1. «Προς το παρόν, τα ξενοδοχεία που είναι στο δικό μας όμιλο παρουσιάζουν μια θετική εικόνα για την καλοκαιρινή σεζόν. Στην Αθήνα βέβαια, ακόμη και αυτή η περίοδος πάει καλά -σε σχέση με προηγούμενα χρόνια- οπότε περιμένουμε θετικές εξελίξεις και αύξηση. Βέβαια, βρισκόμαστε ακόμη στην περίοδο των προ-κρατήσεων οπότε και θα πρέπει να περιμένουμε το επόμενο διάστημα για ασφαλή συμπεράσματα. Ωστόσο, πηγαίνουμε πολύ πιο δυνατά σε σχέση με πέρσι».
2. «Εάν μιλάμε για μικρά και πιο μικρά νησιά με ξενοδοχεία, εκεί είναι κάπως δύσκολο να μπορέσεις να έχεις αυτό που λέμε Brand Name. Στα μεγαλύτερα νησιά, όπως η Κρήτη και η Ρόδος, που διαθέτουν μεγαλύτερες ξενοδοχειακές μονάδες, αυτό είναι εφικτό. Και αυτό γιατί έχει πολλά πλεονεκτήματα και δίνει μια «πιστοποίηση» στον προορισμό. Από την άλλη, φέρνει μια διαφορετική πελατεία στον προορισμό, καθώς τα μεγάλα Brands που έχουν πάνω από 400 ξενοδοχεία, μπορούν να φέρουν άλλης ποιότητας πελάτες».
3. «Η αμερικανική αγορά γνωρίζει συγκεκριμένους προορισμούς που είχαν προβληθεί ή έστω, υπήρχε και η εξωστρέφεια αυτών των προορισμών προς την αμερικανική αγορά, όπως η Μύκονος, η Σαντορίνη, ένα κομμάτι της Ελούντας -γιατί η Κρήτη μπήκε αργά στη διαδικασία. Η Αμερική δουλεύει πάντα περισσότερο με μεμονωμένους πελάτες και όχι με τουρ οπερέιτορς. Οπότε το «μοντέλο» αυτό με το οποίο δουλεύουμε στην Ευρώπη, δεν μπορούμε να το εφαρμόσουμε στην αμερικανική αγορά. Για παράδειγμα, πρώτη προτεραιότητά τους είναι οι κρουαζιέρες. Οι Αμερικανοί δουλεύουν μεμονωμένα και είναι μια τεράστια αγορά».
4. «Στα ξενοδοχεία πόλεως, ένα μεγάλο κομμάτι τουριστών επιλέγουν να κάνουν κρατήσεις από το διαδίκτυο (είτε από τις ιστοσελίδες των ξενοδοχείων, είτε από την Booking.com, Expedia κ.λπ.). Βεβαίως, το διαδίκτυο δεν είναι ούτε δωρεάν, ούτε φτηνό! Όποια κράτηση έρχεται μέσω διαδικτύου, πληρώνεται και θα σας έλεγα ότι είναι πιο ακριβό από το να κάνεις κράτηση με άλλο τρόπο. Το διαδίκτυο έχει «κρυφό» κόστος που δεν φαίνεται στην τιμή του δωματίου, αλλά στο έξοδο του ξενοδοχείου ή της κράτησης. Για τις δικές μας εταιρείες, το «Online Booking» αποτελεί ένα μεγάλο κομμάτι στις κρατήσεις».
Διαβάστε ΕΔΩ ολόκληρη τη συνέντευξη του κ. Ανανιάδη στο dimokratiki.gr