«Μακροπρόθεσμα όλο αυτό το τοπίο θα αναπροσαρμοστεί και εμείς ως ξενοδοχειακοί όμιλοι θα δημιουργήσουμε ένα κομμάτι Airbnb. Εμείς, ως «Μεγάλη Βρεταννία» σκεφτόμαστε την υπενοικίαση διαμερισμάτων στα οποία θα μπορούμε να παρέχουμε και σέρβις. Δεν το κάνουμε ακόμη γιατί δεν υπάρχει η ανάγκη», αναφέρει μεταξύ άλλων ο Τιμ Ανανιάδης, γενικός διευθυντής και διευθύνων σύμβουλος της «Μεγάλης Βρεταννίας» και του King George, σε συνέντευξη που παραχώρησε στην «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ».
Διαβάστε τα σημαντικότερα σημεία της συνέντευξης του κ. Ανανιάδη:
1. «Ποιο είναι το βασικό προσόν ενός ξενοδόχου: Η προσοχή στη λεπτομέρεια. Στη λεπτομέρεια κρίνεται ο ξενοδόχος».
2. «Πριν από λίγους μήνες ένας ινδικός γάμος με 250 καλεσμένους, που «έκλεισαν» τη «Μεγάλη Βρεταννία», συζητήθηκε ως ένα από τα τουριστικά γεγονότα της χρονιάς. Εξαιτίας της επιτυχίας του πρώτου γάμου, διαπραγματευόμαστε έναν δεύτερο! Οι πρώτοι, αρχικά, δεν ήθελαν να έρθουν στην Αθήνα γιατί δεν την ήξεραν και φοβόντουσαν τον προορισμό. Σκέφτονταν τη Βαρκελώνη και το Άμστερνταμ. Τελικά, όμως, οι Ινδοί εμπιστεύτηκαν την ομάδα μας και όλους όσοι ήρθαν σε επαφή μαζί τους. Πήραν το μήνυμα της συνεννόησης και αποτελεσματικότητας».
3. «Ξέρετε η documenta (διεθνής εικαστική έκθεση) τι κόσμο έφερε στην Αθήνα; Δεν έχει αποτυπωθεί επίσημα, αλλά έφερε πάρα πολλούς· και όχι κόσμο που θα ερχόταν τυπικά στην Αθήνα, μπορεί όμως να επιστρέψει τον επόμενο χρόνο. Η Αθήνα πάσχει από events. Από μεγάλης εμβέλειας ευρύτερα πολιτιστικά γεγονότα. Δεν είναι μόνο ο κόσμος που θα έρθει, αλλά και η προβολή της χώρας στο εξωτερικό. Το Ντουμπάι, για παράδειγμα, έχει δημιουργήσει τουρισμό πάνω στα events. Θέλουμε ο πελάτης να επιλέγει την Αθήνα και όχι ο tour operator».
4. «Όλα αυτά τα χρόνια η Ελλάδα ήταν στο προσκήνιο της διεθνούς επικαιρότητας, όχι με θετικό τρόπο. Τώρα που τα πράγματα είναι πιο ήρεμα, υπάρχει μια επιστροφή στην Ελλάδα. Το βλέπουμε από πελάτες που ταξιδεύουν με προσοχή. Νιώθουν πιο ασφαλείς. Η ευρύτερη περιοχή πρέπει να είναι ήρεμη, ασφαλής και να αναπτύσσεται. Το κομμάτι που μας ανησυχεί είναι περισσότερο το Ντουμπάι παρά η Τουρκία. Οι καινούργιοι προορισμοί, δηλαδή. Η Ελλάδα πρέπει να συντηρείται στην επικαιρότητα ως προορισμός. Δεν φτάνει ο ήλιος γι’ αυτό. Ότι προσφέρεις πρέπει να είναι ποιοτικό και η υποδομή ολοκληρωμένη. Δεν αρκεί μόνο τι προσφέρει το ξενοδοχείο, αλλά και το ταξί, το αεροδρόμιο κ.ά. Να είμαστε επαγγελματίες σε ό,τι κάνουμε».
5. «Είμαι πολύ αισιόδοξος για τη νέα γενιά, από 20 έως 40 ετών. Πάρα πολλοί νέοι φεύγουν γιατί δεν βλέπουν καλύτερο μέλλον εδώ. Κι εγώ έφυγα τότε από τη χώρα γιατί έβλεπα ότι το μέλλον μου είναι εκτός Ελλάδος. Δεν θεωρώ αρνητικό γεγονός ότι φεύγουν, γιατί επιστρέφοντας φέρνουν μαζί τους και την κατακτημένη εμπειρία τους. Ο τουρισμός είναι μια διέξοδος, θα διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στην προοπτική και στην ανάπτυξη».
6. «Μακροπρόθεσμα όλο αυτό το τοπίο θα αναπροσαρμοστεί. Και το Airbnb θα έχει ξενοδοχεία και εμείς ως ξενοδοχειακοί όμιλοι θα δημιουργήσουμε ένα κομμάτι Airbnb. Εμείς, ως «Μεγάλη Βρεταννία» σκεφτόμαστε την υπενοικίαση διαμερισμάτων στα οποία θα μπορούμε να παρέχουμε και σέρβις. Δεν το κάνουμε ακόμη γιατί δεν υπάρχει η ανάγκη».
Διαβάστε ΕΔΩ ολόκληρη τη συνέντευξη του κ. Ανανιάδη στο kathimerini.gr.