Τετάρτη 30 Απριλίου 2025

Rebranding και νέο λογότυπο η στρατηγική στον τομέα του τουρισμού για την Κύπρο

 

Το 55% των δράσεων για τον τομέα του τουρισμού εντός του 2020 έχει ολοκληρωθεί, δήλωσε ο Κύπριος Υφυπουργός Τουρισμού Σάββας Περδίος, ο οποίος ενημέρωσε το Υπουργικό Συμβούλιο της χώρας για την πορεία υλοποίησης της εθνικής στρατηγικής.

Στις δηλώσεις του ο Υφυπουργός Τουρισμού μεταξύ άλλων ανέφερε ότι:

– Ενημερώσαμε το Υπουργικό Συμβούλιο για την πορεία υλοποίησης της εθνικής στρατηγικής 2030. Παρόλο που ένα μεγάλο ποσοστό το προσωπικού της ομάδας του Υφυπουργείου εργαζόταν τους τελευταίους δύο μήνες από το σπίτι εντούτοις, πρέπει με ικανοποίηση να πω ότι το 55% του πλάνου δράσεων για το 2020 έχει ήδη διεκπεραιωθεί.

– Σε εξέλιξη βρίσκονται και άλλα θέματα τα οποία εντάσσονται στο 45% του πλάνου δράσεων που υπολείπεται. Πρόκειται, για το διαγωνισμό για τον ολικό ανασχεδιασμό του τουριστικού branding της Κύπρου, που θα επέλθει εφόσον έχουμε το λογότυπο. Άρα μόλις έχουμε το λογότυπο μας θα μπορέσουμε μετά να προχωρήσουμε και στο διαγωνισμό για να φτιαχτεί και το υλικό το οποίο θα μας βοηθάει να προωθούμε τη χώρα μας στο εξωτερικό.

– Προετοιμαζόμαστε επίσης εντατικά για τα εκπαιδευτικά προγράμματα σε οδηγούς ταξί και οδηγούς τουριστικών λεωφορείων. Πάμε πολύ καλά σε αυτό το κομμάτι.

– Σε εκκρεμότητα είναι η διεργασία, η οποία είχε ξεκινήσει αλλά διακόπηκε για ένα διάστημα λόγω της κατάστασης με τον κορονοϊό, για την απαγόρευση κατανάλωσης αλκοόλ σε δημόσιους δρόμους και πλατείες εκτός ορίων κέντρων αναψυχής. Στον ίδιο δρόμο βρίσκεται και η πρόταση νόμου για κατάργηση της πώλησης αερίου γέλιου σε δημόσιους χώρους. Ουσιαστικά το Υφυπουργείο επιθυμεί την ένταξη του στην κατηγορία των ναρκωτικών ουσιών και έχουμε διαβουλευθεί με το Υπουργείο Υγείας γι’ αυτό το σκοπό.

 

Πηγή: economytoday.sigmalive.com

 

Ακολουθήστε το etravelnews.gr στα social media

Post Tags
Share Post