Oι ταξιδιώτες δεν αναζητούν πια δωμάτια ξενοδοχείων, αλλά μια νέα ολοκληρωμένη εμπειρία, αναφέρει μεταξύ άλλων η Βασιλική Μαυροκεφάλου, Διευθύντρια Διαχείρισης Αγορών σε Ελλάδα, Κύπρο και ανατολική Αδριατική στο Expedia Group, σε συνέντευξη που παραχώρησε στο epixeiro.gr.
Διαβάστε τα σημαντικότερα σημεία της συνέντευξης της κυρίας Μαυροκεφάλου
1. «Οι τουρίστες που επιλέγουν την Ελλάδα για τις διακοπές τους είθισται να την επιλέγουν κυρίως για τον ήλιο και τη θάλασσα. To μεγαλύτερο ποσοστό των συνολικών διανυκτερεύσεων του ομίλου Expedia στην Ελλάδα γίνεται κυρίως σε νησιωτικούς προορισμούς, στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη. Αναφέροντας μερικούς προορισμούς με σειρά κατάταξης, σύμφωνα με τις πραγματοποιηθείσες διανυκτερεύσεις έως και το Σεπτέμβριο του 2018, είναι η Αθήνα, η Σαντορίνη, η Μύκονος, η Ρόδος, το Ηράκλειο, τα Χανιά, η Κέρκυρα και η Θεσσαλονίκη».
2. «Σε γενικές γραμμές, τα χαρακτηριστικά των αναζητήσεων και κρατήσεων διαφοροποιούνται σημαντικά μεταξύ των αναζητήσεων που γίνονται από το εξωτερικό με προορισμό την Ελλάδα και αυτών που γίνονται από την Ελλάδα για οποιονδήποτε προορισμό.
Για παράδειγμα, οι κρατήσεις από το εξωτερικό προς την Ελλάδα γίνονται δύο φορές νωρίτερα από αυτές που γίνονται από την Ελλάδα για άλλο προορισμό, σύμφωνα με τις τάσεις που παρατηρήσαμε από τις πραγματοποιηθείσες διανυκτερεύσεις το 2018. Πιο συγκεκριμένα, οι Έλληνες ταξιδιώτες κλείνουν περίπου 29 μέρες νωρίτερα από την ημερομηνία άφιξης τους στον εκάστοτε προορισμό, ενώ οι ξένοι ταξιδιώτες κλείνουν κατά μέσo όρο περίπου 60 ημέρες νωρίτερα από την άφιξη τους στον προορισμό».
3. «Η εμπειρία του πελάτη σε ένα κατάλυμα αρχίζει πολύ πριν φτάσει στην είσοδο. Η οικοδόμηση αυτής της θετικής εμπειρίας από την πρώτη επαφή και η διατήρηση της σε όλο το ταξίδι είναι το κλειδί για τους ευχαριστημένους ταξιδιώτες που είναι πιθανό να επιστρέψουν και θέτει τις βάσεις για την προσέλκυση μελλοντικών ταξιδιωτών.
Και ανεξάρτητα από τον τρόπο με τον οποίο αναπτύσσεται η τεχνολογία ή τον τρόπο μετατόπισης των δημογραφικών στοιχείων των ταξιδιωτών από έτος σε έτος, οι ταξιδιώτες θα περάσουν από διάφορες φάσεις στο ταξίδι τους. Από την ανακάλυψη ενός προορισμού μέχρι την κράτηση, από την κράτηση στην πραγματοποίηση του ταξιδιού τους κι έπειτα από το να μοιραστούν την εμπειρία τους στο να ονειρευτούν το επόμενο ταξίδι τους. Αυτός είναι ακριβώς ο λόγος για τον οποίο όλες οι επιχειρήσεις στο χώρο του ταξιδιού πρέπει να έχουν μια ισχυρή διαδικτυακή παρουσία».
4. «Η ευρεία διάδοση του διαδικτύου, η αυξανόμενη προσφορά επιλογών διαμονής και η συνεχώς μεταβαλλόμενη συμπεριφορά των ταξιδιωτών την τελευταία δεκαπενταετία άλλαξε ριζικά τον τρόπο που ασκείται το μάρκετινγκ. Κατά συνέπεια, αυξήθηκε κατακόρυφα η σημασία του διαδικτυακού μάρκετινγκ για τις τουριστικές επιχειρήσεις και ιδίως για τα ξενοδοχεία. Η εποχή του «ψηφιακού» ταξιδιώτη έχει ήδη ξεκινήσει. Σύμφωνα με την Google, το 65% των ταξιδιωτών αναψυχής και το 69% των business travelers ξεκινούν την αναζήτηση για τα ταξίδια τους από το διαδίκτυο.
Οι ταξιδιώτες δεν αναζητούν πια δωμάτια ξενοδοχείων αλλά μια νέα ολοκληρωμένη εμπειρία. Μέσω του σωστού και στοχευμένου branding το ταξίδι γίνεται εμπειρία και ο ταξιδιώτης γίνεται επαναλαμβανόμενος».
Διαβάστε ΕΔΩ ολόκληρη τη συνέντευξη της κυρίας Μαυροκεφάλου στο epixeiro.gr.