Ως «Μαϊάμι της Ευρώπης» θα προβληθεί στις ξένες αγορές το παραλιακό μέτωπο της Αθήνας (φωτογραφία), στο πλαίσιο προώθησης της πρωτεύουσας ως προορισμού city break, αναφέρει ο πρόεδρος του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ), Ανδρέας Ανδρεάδης, προσθέτοντας ότι αντίστοιχη πρακτική θα ακολουθηθεί για την προώθηση και της Θεσσαλονίκης ως προορισμού city break με την ανάδειξη της παραλιακής της ζώνης.
Η ανάδειξη του παραλιακού μετώπου της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης κατατάσσεται υψηλά στις προτεραιότητες των δράσεων για την ανάπτυξη του city break μέσω της Marketing Greece, αν και για τη στήριξη της προσπάθειας θα απαιτηθούν ορισμένες παρεμβάσεις αισθητικής και οργάνωσης. Για την περίπτωση της Αθήνας, στο πρόγραμμα προβολής και προώθησης θα συμπεριληφθούν και τα νησιά του Αργοσαρωνικού.
Ειδικότερα, για την ανάπτυξη του city break στις δύο πόλεις μελέτη της McKinsey, η οποία διενεργήθηκε για λογαριασμό του ΣΕΤΕ, προτείνει να δοθεί έμφαση σε ξένες αγορές υποψήφιων επισκεπτών με διάρκεια αεροπορικής πτήσης έως τέσσερις ώρες. Επίσης, συνιστά την ανάπτυξη ενός περιεκτικού χρονολόγιου εκδηλώσεων με αιχμή του δόρατος 3 έως 4 ετησίως επαναλαμβανόμενων δρώμενων, όπως ο Μαραθώνιος κ.ά. και τη δημιουργία θεματικών διαδρομών με την ενσωμάτωση ξεχωριστών στοιχείων (κλίμα, πολιτισμός, νυχτερινή ζωή, θάλασσα κ.ά.). Παράλληλα, σημειώνει ότι θα πρέπει να δημιουργηθούν θεματικοί περίπατοι μικρής διάρκειας (1 έως 2 ωρών) σε περιοχές με εύκολη πρόσβαση για πεζούς. Οι διαδρομές θα πρέπει να χαραχθούν περιλαμβάνοντας επιλεγμένα αξιοθέατα και «εμπειρίες» της πόλης που έχουν ένα κοινό θέμα (π.χ. μουσεία, αρχαιολογικοί χώροι, παραλιακοί οδοί κ.ά.).
Πηγή: www.kathimerini.gr
Ολόκληρο το άρθρο του Στάθη Κουσουνή:
http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_economy_2_21/12/2013_543768