Η «συνήθεια» κάποιων τουριστών που επικαλούνται ασθένειες κατά τις διακοπές τους και αναγκάζουν τουριστικούς πράκτορες και ξενοδοχεία να καταβάλουν αποζημιώσεις πλέον έχει επιπτώσεις. Τόσο οι τουριστικοί πράκτορες όσο και τα ξενοδοχεία σε δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς της Μεσογείου κυνηγούν τις συγκεκριμένες υποθέσεις και απαντούν με μηνύσεις όταν διαφανεί πως οι ισχυρισμοί ήταν ψευδείς.
Κάπως έτσι την «πάτησε» ένας 23χρονος Βρετανός, ο οποίος αιτήθηκε αποζημίωσης επειδή δήλωσε ότι αρρώστησε με γαστρεντερίτιδα κατά τη διάρκεια των διακοπών του στον Πρωταρά της Κύπρου το 2015.
Η εταιρία Jet2 Holidays είχε αναγκαστεί να πληρώσει 6.000 στερλίνες στον 23χρονο και πιθανότατα η υπόθεση θα έκλεινε αν δεν βρισκόταν η πρώην φίλη του να τον «καρφώσει». Πιθανότατα, θέλοντας να τον εκδικηθεί έδωσε στην εταιρεία βίντεο και άλλα αποδεικτικά στοιχεία που αποδείκνυαν πως όχι μόνο δεν ήταν άρρωστος, αλλά απολάμβανε κανονικά τις διακοπές του κολυμπώντας και χορεύοντας. Η υπόθεση πήγε στο δικαστήριο και ο δικαστής επέβαλε στον κατηγορούμενο να επιστρέψει την αποζημίωση και να πληρώσει τα δικαστικά έξοδα.
Όπως δήλωσε ο CEO της Jet2 Holidays, Steve Heapy, οι συγκεκριμένες υποθέσεις είναι πολύ σοβαρές και όλοι οι τουριστικοί πράκτορες είναι αποφασισμένοι να κυνηγούν οποιονδήποτε προσπαθεί με ψευδής αιτιάσεις να διεκδικεί αποζημιώσεις.
Πηγή: www.philenews.com