Είναι αλήθεια ότι τα κίνητρα που ωθούν κάποιον πελάτη, εν προκειμένω τον επισκέπτη ενός ξενοδοχείου, για να παραπονεθεί είναι ποικίλα.
Σύμφωνα με μια έρευνα που έγινε πριν λίγα χρόνια, εντοπίστηκαν επτά τύποι παραπονούμενων επισκεπτών, οι οποίοι ίσως θα πρέπει να προσεγγισθούν με διαφορετικό τρόπο ο καθένας.
Ας τους δούμε:
1. Ο πελάτης με θρυμματισμένα όνειρα (people with ruined dreams)
2. Ο face – saver
3. Ο τζαμπατζής (freebie – lover)
4. Ο τραυματίας πολεμιστής (wounded warrior)
5. Ο μάρτυρας /ο παθητικός – επιθετικός (martyr / passive – aggresive)
6. Ο πιστός πελάτης (the loyal customer)
7. Ο πραγματικά τραυματισμένος (the truly injured)