Πέμπτη 7 Ιουλίου 2022

100+1 Ιδιοφυΐες του Μάρκετινγκ: Το νέο βιβλίο του Γ. Πρωτοπαπαδάκη

Οι 100+1 Ιδιοφυίες του Μάρκετινγκ δεν είναι απλώς ένα ακόμη βιβλίο για το μάρκετινγκ. Είναι το ίδιο το μάρκετινγκ αυτό καθ’ αυτό.

Είναι ένα βιβλίο που μας ταξιδεύει πίσω στο χρόνο, αλλά και στο παρόν, για να μας μυήσει σε αυτό το συναρπαστικό κόσμο του μάρκετινγκ, μέσα πάντα από τους σημαντικότερους ανθρώπους που το «όρισαν» στο πέρασμα των χρόνων.

Είναι ένα σύγγραμμα που κάθε στέλεχος του μάρκετινγκ θα πρέπει να διαβάσει.

Μέσα από αυτό το βιβλίο «παρελαύνουν» άνθρωποι, επιχειρηματίες και μη, που ανακάλυψαν ένα κενό, μία ανικανοποίητη ανάγκη και έβαλαν τα θεμέλια για την εμπέδωση ορισμένων βασικών αρχών του μάρκετινγκ, όπως το advertorial, το influencer marketing, τη διαφήμιση, τη δημοσιότητα, το viral μάρκετινγκ, τις δημόσιες σχέσεις, το άμεσο μάρκετινγκ, τα εργαλεία της προώθησης πωλήσεων και πολλά άλλα.

 

RevitUp – Digital & Revenue Management

 

Σκαπανείς όπως οι Asa Candler (ο μάγος της διαφήμισης), Mary Kay Ash (η μητέρα του network marketing), P.T. Barnum (ο πρώτος publicist), Lee Iacocca (ο καλύτερος πωλητής αυτοκινήτων), αλλά και «μη συνήθεις ύποπτοι» όπως ο Ιούλιος Καίσαρας (ο εφευρέτης του advertorial) και ο Αριστοτέλης (η δύναμη της πειθούς).

Αρκετοί δε από τις ιδιοφυίες αυτές πρωταγωνίστησαν στον κλάδο της φιλοξενίας, όπως ο Horst Schulze, ο Isadore Sharp, o Juan Trippe, o Kemmons Wilson, o Stelios Haji-Ioannou και ο Herb Kelleher.

Δείτε ΕΔΩ περισσότερες πληροφορίες για το νέο βιβλίο του Γιάννη Πρωτοπαπαδάκη.

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Γιάννης Πρωτοπαπαδάκης, που σπούδασε Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Πανεπιστήμιο Πειραιά και κατέχει MBA (Master of Business Administration) από το Cleveland State University, στο Οχάιο των ΗΠΑ, έχει συγγράψει τα εξής βιβλία:

«Τουριστικό Μάρκετινγκ», «Μάρκετινγκ Εστιατορίου», «Πρακτικές Μάρκετινγκ στην Εστίαση», «Γνωστά Ονόματα, Άγνωστες Ιστορίες 1», «Γνωστά Ονόματα, Άγνωστες Ιστορίες 2», «Γνωστά Ονόματα, Άγνωστες Ιστορίες 3», «Ποιος Γελάει Τώρα», «Παράπονα Πελατών», «Ιστορίες Τεσσάρων Τροχών», «Super Flops», «Επιχειρείν αλά ελληΝΙΚΑ!», «Είναι τρελός ο Εφευρέτης», «Δημόσιες Σχέσεις», «Μάρκετινγκ Υπηρεσιών. Εφαρμογή στον Τουρισμό», «Υποδειγματική Εξυπηρέτηση Πελατών. 60 τρόποι για να δημιουργήσετε πιστούς πελάτες» και «Οι 50 Καλύτερες Επιχειρηματικές Ιδέες μέσα στην Κρίση».

Δείτε ΕΔΩ περισσότερες πληροφορίες για τα βιβλία του Γ. Πρωτοπαπαδάκη.