
Το Μικρολίμανο (Τουρκολίμανο όπως ήταν η ονομασία του μέχρι το 1967) αποτελεί τουριστική τοποθεσία του Πειραιά
Μέσα στο 2016 αναμένεται να ξεκινήσουν τα έργα ανάπλασης στο Μικρολίμανο, σύμφωνα με το Δήμαρχο Πειραιά Γιάννη Μώραλη, γιατί η πόλη έχει ανάγκη από υποδομές που θα «κρατήσουν» τους επισκέπτες, ώστε να σταματήσει να αποτελεί ένα πέρασμα διερχόμενων τουριστών.
Ακολουθούν τα σημαντικότερα σημεία της συνέντευξης του κ. Μώραλη στην ηλεκτρονική έκδοση της εφημερίδας «ΤΟ ΒΗΜΑ»:
1. «Είναι γνωστή η υστέρηση σε σύγχρονα ξενοδοχειακά καταλύματα, ιδιαίτερα για τουρίστες υψηλών εισοδημάτων. Χρειάζονται επενδύσεις, όπως εκείνη της πειραιώτικης οικογένειας Μεταξά, που πρόκειται να μετατρέψει το κτίριο της οδού Αριστείδου σε πολυτελές ξενοδοχείο. Το Δημοτικό Συμβούλιο έχει εγκρίνει ήδη από το Νοέμβριο του περασμένου έτους την υλοποίηση έργων ανακατασκευής και εξοπλισμού του κτιρίου».
(Δείτε ΕΔΩ περισσότερες πληροφορίες για το καινούργιο ξενοδοχείο στον Πειραιά)
2. «Στο Μικρολίμανο απαιτούνται σημαντικές παρεμβάσεις, πολεοδομικού, αρχιτεκτονικού, τεχνικού, λειτουργικού και αισθητικού χαρακτήρα. Η Ακτή Κουμουνδούρου (ο δρόμος στο Μικρολίμανο) θέλουμε να γίνει μια ασφαλής, ποιοτική, ελκυστική διαδρομή ήπιας κινητικότητας για πεζούς και ποδήλατα, με πράσινους χώρους και επαρκή, ενεργειακής αποδοτικότητας φωτισμό, με οργανωμένους χώρους στάθμευσης και τακτοποιημένους κοινόχρηστους χώρους που θα πολλαπλασιάσουν τη δυναμική της υφιστάμενης και μελλοντικής επιχειρηματικής δραστηριότητας».
3. «Δίχως αμφιβολία, οι επενδύσεις που αναμένονται στο λιμάνι του Πειραιά ως συνέπεια της ιδιωτικοποίησής του, θα έχουν σημαντικό αντίκτυπο στην πόλη. Είναι επίσης δεδομένο ότι τα περίπου 140 εκατ. ευρώ που θα επενδυθούν ειδικά για την ανάπτυξη υπηρεσιών κρουαζιέρας θα συμβάλουν καθοριστικά ώστε ο Πειραιάς να ενταχθεί στο σχεδιασμό της σχετικής παγκόσμιας αγοράς και να καταστεί σημαντικό λιμάνι αφετηρίας για την περιοχή της Μεσογείου. Ο Πειραιάς θα πρέπει βέβαια ως τότε να είναι σε θέση κατ’ αρχάς να προσελκύσει και κατά δεύτερον να συγκρατήσει τον τουρισμό κρουαζιέρας».
4. «Δουλεύουμε για την αξιοποίηση των ανενεργών γραμμών του Αγίου Διονυσίου σε ένα γραμμικό πάρκο μήκους 1,7 χλμ., εμπνεόμενοι από το παράδειγμα του high line στη Νέα Υόρκη. Το high line είναι ένα πάρκο που διαμορφώθηκε στο χώρο όπου υπήρχαν παλαιότερα υπερυψωμένες γραμμές του μετρό στην αμερικανική μεγαλούπολη και πλέον χρησιμοποιείται για περιπάτους, εκθέσεις, χάπενινγκ κ.λπ.».
Πηγή: www.tovima.gr
Διαβάστε ΕΔΩ ολόκληρη τη συνέντευξη του κ. Μώραλη στην ηλεκτρονική έκδοση της εφημερίδας «ΤΟ ΒΗΜΑ» και το δημοσιογράφο Διονύση Βυθούλκα