Πέμπτη 1 Μαϊου 2025

Δημιουργώντας μια νέα αλυσίδα boutique ξενοδοχείων με αφετηρία την Αθήνα

Το Destsetters, η κορυφαία εταιρεία Συμβούλων Ξενοδοχειακής Ανάπτυξης που βοηθάει επενδυτές και ξενοδόχους να δημιουργήσουν επιτυχημένα καταλύματα με λειτουργικό operation και αυξημένες προοπτικές κερδοφορίας, αναλύει πώς ξεκινώντας από ένα μικρό υπό ανακαίνιση κτήριο με προοπτική μόλις οκτώ δωματίων, εξελίχθηκε σε ένα μοναδικής προσέγγισης ξενοδοχειακό concept, που εκτός από την ενίσχυση της τιμής πώλησης, αλλά και της πληρότητας, δημιούργησε και την προοπτική ανάπτυξης μιας πρωτότυπης αλυσίδας ξενοδοχείων πόλης, με επίκεντρο το in-room fitness και την αστική εμπειρία ευεξίας.

 

 

Όπως σε όλα τα projects του Destsetters, έτσι και στο Alkima Athens, η κινητήριος δύναμη για τη δημιουργία ενός πετυχημένου concept προέρχεται από τον ιδιοκτήτη και το όραμά του να δημιουργήσει κάτι μοναδικό και επιτυχημένο.

Έχοντας ήδη το κτήριο στη διάθεσή τους, οι ιδιοκτήτες του νέου καταλύματος, η Μαργαρίτα και ο Κώστας, απευθύνθηκαν στο Destsetters με σκοπό να επιλύσουν μια σειρά από ερωτήματα σχετικά με τη νέα τους επένδυση, αλλά και να καθορίσουν το concept που θα ακολουθούσε το νέο τους κατάλυμα, έτσι ώστε αυτό να ξεχωρίσει από τον έντονο ανταγωνισμό της περιοχής.

Προερχόμενοι από το χώρο της γυμναστικής, αμφότεροι επιθυμούσαν τη δημιουργία ενός χώρου όπου ο ταξιδιώτης θα αισθανόταν όμορφα, ενώ βασικός στόχος ήταν να μπορέσει το κατάλυμα να έχει έναν ξεχωριστό χαρακτήρα, αλλά και μια μοναδική εμπειρία.

Το κτήριο, έχοντας περιορισμένο χώρο υποδοχής, οκτώ σχεδόν διακριτά δωμάτια και μια αξιοποιήσιμη ταράτσα, αποτελούσε εκ προδιαγραφής μια μεγάλη πρόκληση, ιδιαίτερα επειδή έπρεπε να ανταγωνιστεί τα συνεχώς αναπτυσσόμενα ξενοδοχεία της Αθήνας, αλλά και τα πιο οργανωμένα Airbnb της ευρύτερης περιοχής.

Έτσι, σε συνεργασία με τους ιδιοκτήτες, αποφασίστηκε:

Η επέκταση του χώρου υποδοχής, αξιοποιώντας το παράπλευρο διαθέσιμο κατάστημα που θα επέτρεπε περισσότερες λειτουργίες σε σχέση με ανταγωνιστικά καταλύματα.

Η κομβική αξιοποίηση της ταράτσας με θέα στην Ακρόπολη, έτσι ώστε να αναπτυχθούν υποδομές που θα αυξήσουν την υπεραξία.

Η ειδική διαμόρφωση της πρόσοψης για να προφυλαχθεί η θέα, καθώς το ακίνητο βρίσκεται σε ένα ιδιαίτερο σημείο.

Ο διαχωρισμός των τριών τύπων δωματίων, σύμφωνα με τα υπάρχοντα χαρακτηριστικά, για να δημιουργηθεί μια λογική κλιμάκωση τιμής.

Επιπλέον, αναγάγοντας την κεντρική ιδέα σε ξενοδοχειακό concept, αποφασίστηκε το brand narrative, που θα έκανε το κατάλυμα εκ προδιαγραφής μοναδικό παρέχοντας:

Ειδικό εξοπλισμό γυμναστικής μέσα στα δωμάτια σε διακριτά φωτογραφίσιμα σημεία

Mini retreat room για μαθήματα yoga, αλλά και personal training

Roof garden με πισίνα, αλλά και special περιοχή για ομαδικές δραστηριότητες ευεξίας

Low fat & υγιεινές επιλογές πρωινού, αλλά και detox ροφήματα.

Με αυτό τον τρόπο, εκτός από τη δημιουργία ενός καταλύματος που ταιριάζει επακριβώς στο προφίλ του επενδυτή, διαμορφώθηκε ένα ολοκληρωμένο concept διαμονής με διακριτούς λόγους επιλογής έναντι του ανταγωνισμού, αλλά και πιο στοχευμένα target groups που θα εντόπιζαν ευκολότερα το κατάλυμα και θα το επέλεγαν έναντι των απλούστερων επιλογών του ανταγωνισμού.

Ωστόσο, πέρα από το λειτουργικό και ξενοδοχειακό concept, για την ολοκλήρωση της εμπειρίας καθορίστηκε και η κατεύθυνση της χρωματικής παλέτας και της αίσθησης που θα αποπνέει το νέο κατάλυμα που βασίστηκε στο Instagram feed ενός φωτογράφου, έτσι ώστε να εμπνεύσει τη σχεδιαστική ομάδα ως προς την κατεύθυνση του design.

Όλα τα παραπάνω στοιχεία δημιούργησαν ένα μοναδικό concept και οδήγησαν σύντομα τους ιδιοκτήτες σε μια μεγαλύτερη ιδέα, αυτή της δημιουργίας ενός ξενοδοχειακού brand που θα επεκταθεί και σε άλλες πόλεις, γεννώντας μια νέας γενιάς αλυσίδα boutique ξενοδοχείων.

Διαβάστε περισσότερα ΕΔΩ.