Για το Revenue management ξενοδοχείων διάφορα λέγονται και γράφονται, είτε για την ανάγκη ολοκληρωμένης online Στρατηγικής, είτε για την ανάγκη διαχείρισης κρατήσεων, είτε για τη διαμόρφωση τιμολογιακής πολιτικής συμπεριλαμβανομένων και των tour operators, είτε ως προς το λεγόμενο yielding.
Η σημαντικότητα του προκύπτει καθώς πια η πώληση των δωματίων ενός ξενοδοχείου έχει αλλάξει, έχει γίνει ενιαία.
Το Online κομμάτι (ο απευθείας επισκέπτης δηλαδή) είναι τόσο σημαντικό όσο το offline (δηλαδή τα συμβόλαια).
Προφανώς δημιουργεί έναν «φόβο προς το άγνωστο», αλλά η σωστή ψηφιακή εικόνα αποτελεί πια μονόδρομο για μία επιχείρηση για να πείσει το δυνητικό πελάτη να αγοράσει το δικό της προϊόν, στη σωστή τιμή, τη σωστή στιγμή.
Αυτή είναι η πρόκληση του αντικειμένου του ξενοδοχειακού Revenue Management.
Σε εκπαιδευτικό – ακαδημαϊκό επίπεδο το Revenue Management αναφέρεται και ως διαχείριση εσόδων ή διαχείριση κερδοφορίας, ενώ διαβάζουμε και μία επιπλέον ονομασία – ίσως πιο ορθή – αυτή της «Διοίκηση της απόδοσης».
Υπάρχει μία ελληνική εταιρεία, η Revitup, η οποία έχει κερδίσει στο 100% την εμπιστοσύνη των πελατών της, γιατί δεν είναι ότι παρέχει μόνο την υπηρεσία Revenue ξενοδοχείων, αλλά γιατί συνδυάζει και τη διαχείριση της Online διαφήμισης (Google ads/Facebook ads κτλ) μαζί με τις προσφορές και τα Newsletters (email marketing) που είναι απαραίτητα για τις απευθείας πωλήσεις ενός ξενοδοχείου.