Τετάρτη 12 Μαρτίου 2025

Πρόγραμμα διαμόρφωσης τουριστικής εμπειρίας και προβολής της Ρόδου για το 2021

Το ολοκληρωμένο «Πρόγραμμα διαμόρφωσης τουριστικής εμπειρίας και προβολής της Ρόδου για το 2021», τίτλος που καθιερώνεται πλέον από τον αντιδήμαρχο Τουρισμού Κώστα Ταρασλιά για να περιγράψει τη στρατηγική του Δήμου Ρόδου στον τομέα του τουρισμού, παρουσίασε ο ίδιος ο αντιδήμαρχος στους τουριστικούς φορείς και παράγοντες του τόπου, κατά τη συνεδρίαση της Επιτροπής Τουρισμού που πραγματοποιήθηκε, μέσω τηλεδιάσκεψης την Παρασκευή 20 Νοεμβρίου 2020.

Πρόκειται ουσιαστικά, όπως ανέφερε στους συμμετέχοντες ο αντιδήμαρχος κ. Ταρασλιάς, «για τον κεντρικό σχεδιασμό της τουριστικής πολιτικής και την ψηφιακή μετάβαση του ροδιακού τουρισμού με ό,τι πιο σύγχρονο διαθέτει η διευρυμένη τεχνολογία στο marketing και την προβολή ενός τουριστικού προορισμού, όπου η βιωματική εμπειρία (experiences) των ταξιδιωτών στο νησί, θα αποτελεί έναν από τους βασικούς επικοινωνιακούς στόχους του προγράμματος, ότι δηλαδή η Ρόδος μπορεί να καλύψει μια πληθώρα δραστηριοτήτων και μοναδικών εμπειριών («unique experiences») για κάθε target group».

 

 

Ουσιαστικά πρόκειται για τομή στην τουριστική πολιτική που θα εισαγάγει ο Δήμος Ρόδου από το 2021 ανταποκρινόμενος πλήρως στις ανάγκες και τις απαιτήσεις της νέας εποχής για προβολή και επικοινωνία, προσαρμοσμένη στα νέα δεδομένα λόγω της παρουσίας και εξέλιξης της πανδημίας.

Μία νέα τουριστική πολιτική όπου ο τουρισμός δεν είναι ένα στατιστικό μέγεθος ή μία πηγή εσόδων, αλλά έχει στο επίκεντρο τον άνθρωπο, που θεωρεί και αντιμετωπίζει τον κάθε επισκέπτη της Ρόδου ως μοναδικό, που ξεφεύγει από αυτήν του μαζικού τουρισμού και εστιάζει στη διαφοροποίηση του τουριστικού προϊόντος σε συνδυασμό με τις εναλλακτικές μορφές τουρισμού, όπως ο περιπατητικός και ο ποδηλατικός τουρισμός όπου η Ρόδος έχει παράδοση, στην επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, στην προσέλκυση τουριστών υψηλής ποιότητας, στην προβολή κάθε χωριού του νησιού με τη συμμετοχή των κατοίκων και την παρουσίαση τοπικών δράσεων.

Δράσεις τουρισμού που δεν εξαντλούνται μόνον σε εκθέσεις, εκδηλώσεις ή καμπάνιες, αλλά εστιάζουν στους ίδιους τους τουρίστες και στη βιωματική σχέση που αναπτύσσουν με τη Ρόδο, γράφουν την ιστορία τους από το ταξίδι και τη μοιράζονται με τους φίλους τους, διαδικτυακούς ή μη. Οι επισκέπτες αυτοί αποτελούν διαχρονικά τους πρεσβευτές της Ρόδου.

Παράλληλα περιλαμβάνονται δράσεις για τη βελτίωση της εικόνας του νησιού της Ρόδου (π.χ. υποδομές) σε συνεργασία με Διευθύνσεις του Δήμου Ρόδου.

 

Πηγή: www.rodiaki.gr

 

Ακολουθήστε το etravelnews.gr στα social media