Η μεγαλύτερη πρόκληση για μία επιχείρηση, μικρή ή μεγάλη, είναι η απόκτηση πιστών πελατών. Όποια και αν είναι η επιχειρηματική σας δραστηριότητα, είτε έχετε ένα ξενοδοχείο, εστιατόριο, ζαχαροπλαστείο, είτε είστε ελεύθερος επαγγελματίας, πάντα θα υπάρχει ένας τρόπος προκειμένου να διαφοροποιηθείτε από τους ανταγωνιστές σας και να μείνει η επιχείρησή σας βαθιά χαραγμένη στο μυαλό των πελατών σας. Αν λοιπόν επιθυμείτε να έχετε αφοσιωμένους πελάτες, τότε αυτό που έχετε να κάνετε είναι να επενδύσετε στην ποιοτική εξυπηρέτηση.
Το 14ο βιβλίο του συγγραφέα – εκπαιδευτικού Γιάννη Πρωτοπαπαδάκη που μόλις κυκλοφόρησε με τίτλο «Υποδειγματική Εξυπηρέτηση Πελατών», από τις εκδόσεις Σταμούλης, παραθέτει 60 τρόπους μέσα από πληθώρα παραδειγμάτων ώστε να ανεβείτε επίπεδο και να «κλέψετε» την καρδιά των πελατών σας.
Πρόκειται για ένα πρακτικό εργαλείο ιδιαίτερα χρήσιμο σε όσους επιθυμούν όχι μόνο να διατηρήσουν την πελατεία τους, αλλά και να μετατρέψουν τους πελάτες τους σε «πρεσβευτές» της επιχείρησης τους.
Σημείωση: Ο Γιάννης Πρωτοπαπαδάκης έχει συγγράψει μεταξύ άλλων τα βιβλία: «Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Εφαρμογή στον Τουρισμό», «Marketing Εστιατορίου», «Τουριστικό Μάρκετινγκ» και «Παράπονα Πελατών: Μπελάς… ή ευκαιρία;».