Πέμπτη 13 Μαρτίου 2025

Γιατί τα ξενοδοχεία χρειάζονται τα Guest Mobile apps;

Ο όρος «Contactless» ήταν η πιο δημοφιλής λέξη του προηγούμενου έτους, όχι μόνο στον ξενοδοχειακό κλάδο, αλλά και στο παγκόσμιο εμπόριο.

Η πανδημία ανάγκασε τις επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο να προσαρμοστούν με ασφαλέστερα μέτρα και να καταβάλουν προσπάθειες για τη μείωση των σημείων επαφής.

Σε ορισμένες χώρες τα μέτρα αρχίζουν και χαλαρώνουν και ο τουρισμός να πραγματοποιείται με μεγαλύτερη ευκολία για τους επισκέπτες. Παρόλα αυτά η ανησυχία γύρω από υγειονομικά θέματα συνεχίζεται.

Το ερώτημα που δημιουργείται, λοιπόν, είναι το εξής: Πώς θα δημιουργήσετε μια νέα πραγματικότητα που θα κάνει την εμπειρία του επισκέπτη καλύτερη από ποτέ;

Μια πρόσφατη μελέτη του Taxi2Airport αποκάλυψε μερικούς πολύ ενδιαφέροντες αριθμούς:

– Το 58% των ταξιδιωτών θα ήταν πρόθυμο να πληρώσει περισσότερα για check-in με λιγότερη γραφειοκρατία..
– Το 47% θα πλήρωνε περισσότερα για ένα 24/7 ψηφιακό lobby.
– Το 58% θα προτιμούσε να κλείσει τραπέζι στο εστιατόριο ενός ξενοδοχείου από το κινητό ή το tablet.

Πιο κερδοφόρα διαμονή ανά επισκέπτη

Μελέτες έχουν επίσης δείξει ότι οι επισκέπτες είναι πιο πιθανό να ζητήσουν αναβάθμιση των ανέσεων στο δωμάτιο καθ ‘ όλη τη διάρκεια της διαμονής τους, εάν έχουν την επιλογή να το κάνουν μέσω των κινητών τους.

Έχοντας αυτή την πληροφορία κατά νου, ότι οι επισκέπτες στην πραγματικότητα θα ήταν πρόθυμοι να πληρώσουν για αυτές τις ψηφιακές επιλογές, τα ξενοδοχεία μπορούν να βρουν έξυπνους τρόπους για τη δημιουργία εσόδων από την εφαρμογή τους.

Ακόμα κι αν τα ξενοδοχεία επιλέξουν να προσφέρουν την εφαρμογή τους δωρεάν, εξακολουθούν να υπάρχουν τρόποι με τους οποίους αυτό θα οδηγήσει τελικά σε μια πιο κερδοφόρα διαμονή ανά επισκέπτη. Για παράδειγμα, μια προσφορά για έκπτωση στο εστιατόριο του ξενοδοχείου κατά τη λήψη του app.

Μόλις οι επισκέπτες αποκτήσουν την εφαρμογή θα έχουν τη δυνατότητα να ελέγξουν τις υπηρεσίες του ξενοδοχείου σας, να δουν τις επιλογές αναβάθμισης ή να ζητήσουν room service online. Έτσι, θα έχετε έναν επισκέπτη που είναι πολύ πιο αφοσιωμένος και κατά πάσα πιθανότητα πλήρως ικανοποιημένος με τη διαμονή του.

 

Βελτιώστε την ικανοποίηση των επισκεπτών

Η μεγαλύτερη προτεραιότητα για κάθε ξενοδόχο είναι να διασφαλίσει ότι οι επισκέπτες του απολαμβάνουν τη διαμονή τους και λαμβάνουν την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση από το προσωπικό. Ωστόσο, είναι δύσκολο να έχετε διαθέσιμο προσωπικό 24/7 για να απαντά σε όλες τις ερωτήσεις των επισκεπτών.

Και αυτή είναι η πιο βασική αιτία απογοήτευσης για τους επισκέπτες. Τα δύο τρίτα των μεγαλύτερων παραπόνων των επισκεπτών οφείλονται είτε στην κακή συμπεριφορά του προσωπικού (38%), είτε στην καθυστέρηση εξυπηρέτησης τους (31%).

Προφανώς, η τεχνολογία δεν μπορεί να κάνει το προσωπικό λιγότερο αγενές. Αυτό μόνο η σωστή εκπαίδευση μπορεί να το καταφέρει.

Ωστόσο, οι καθυστερήσεις μπορούν στην πραγματικότητα να αντιμετωπιστούν, χρησιμοποιώντας το κατάλληλο ξενοδοχειακό software.

 

Δεν είναι μόνο θέμα «contactless», είναι θέμα ευκολίας

Απομένει να δούμε πόση επαφή θα επιθυμούν οι επισκέπτες με το προσωπικό μετά την πανδημία. Ωστόσο, ένα πράγμα είναι σίγουρο, ότι οι εφαρμογές ξενοδοχείων είναι πολύ βολικές για τους επισκέπτες.

Τα apps μπορούν να προσφέρουν είσοδο χωρίς κλειδί (οπότε δε χρειάζεται να ανησυχούν για τη μεταφορά /απώλεια κλειδιού), check-in και check out όποτε θέλουν, ταχύτερο room service και πολλά άλλα.

Δίνοντας στους επισκέπτες τη δύναμη στα χέρια τους, δίνετε ταυτόχρονα στο ξενοδοχείο σας μια ευκαιρία για περισσότερα έσοδα καθ ‘ όλη τη διάρκεια της διαμονής, καθώς θα είναι πάντα συνδεδεμένοι με την εφαρμογή σας.

Η ύπαρξη ενός hotel app, όχι μόνο θα συναρπάσει τους πελάτες σας, αλλά θα κάνει και το προσωπικό σας πιο αποτελεσματικό, κάτι που τελικά θα αυξήσει τα συνολικά σας κέρδη.

Το ESODOS mobile app που έχει αναπτύξει ο Όμιλος EUROTEL, παρέχει στον επισκέπτη ένα σύνολο πληροφοριών σχετικά με το ξενοδοχείο, τις υπηρεσίες σας αλλά και άλλων ενδιαφέροντών πληροφοριών, με τρόπο προσωποποιημένο και πάντα με σεβασμό προς την ιδιωτικότητα αλλά και την υγειονομική ασφάλεια του χρήστη.

Δώστε τη δυνατότητα στον επισκέπτη για ανέπαφο check in, mobile access στις εγκαταστάσεις σας και άμεσες κρατήσεις στο spa και το εστιατόριο του ξενοδοχείου σας.

Παράλληλα μπορείτε να προωθήσετε 24 ώρες το 24ωρο τις υπηρεσίες σας επιτυγχάνοντας στρατηγικές cross-selling και upselling.

Επικοινωνήστε με τη Eurotel για περισσότερες πληροφορίες.

 

Ακολουθήστε το etravelnews.gr στα social media

Post Tags
Share Post