Ποια είναι η στρατηγική προβολής του τουριστικού προϊόντος στην Ελλάδα;
Ποια τα σημεία έμφασης;
Που απευθύνεται μια καμπάνια της Marketing Greece, σε ποιους πιθανούς πελάτες, με ποια χαρακτηριστικά;
Το 2021 που θα εστιάσει η Marketing Greece τις δράσεις της;
Απαντήσεις στις παραπάνω ερωτήσεις θα δώσει η Διευθύνουσα Σύμβουλος της Μarketing Greece, Ιωάννα Δρέττα, σε μια πολύ ενδιαφέρουσα διάλεξη – webinar, που απευθύνεται αποκλειστικά στους σπουδαστές της LE MONDE, την Τρίτη 15 Δεκεμβρίου 2020 (18.20 – 19.05).
Προτεραιότητα συμμετοχής θα δοθεί στους σπουδαστές τουριστικής & ξενοδοχειακής διοίκησης.
Το webinar θα μεταδοθεί live streaming, μέσα από την πλατφόρμα ψηφιακής εκπαίδευσης της LE MONDE με τη χρήση zoom webinar.
Δείτε ΕΔΩ περισσότερες πληροφορίες.