Η OTA Insight βοηθάει τους ξενοδόχους να γλιτώνουν χρόνο και να κερδοφορήσουν περισσότερο λαμβάνοντας γρηγορότερες και εξυπνότερες αποφάσεις εσόδων και τιμολογιακής πολιτικής, αναφέρει (μεταξύ άλλων), ο Βασίλης Ριαβόγλου, Διευθυντής Ανάπτυξης της OTA Insight για την Ελλάδα & την Κύπρο και καθηγητής του Μητροπολιτικού Κολλεγίου Θεσσαλονίκης στο τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων στον Τουρισμό, σε συνέντευξη που παραχώρησε στο eTravel News.
1. Πείτε μας λίγα λόγια για την εταιρεία
«Από το ξεκίνημα της εταιρείας το 2012, το όραμα μας είναι να προσφέρουμε φιλικά προς το χρήστη εργαλεία εσόδων και να γίνουμε παγκόσμια πρωτοπόροι στο data intelligence του ξενοδοχειακού κλάδου. Αυτή τη στιγμή προσφέρουμε τρεις διαφορετικές λύσεις το Rate Insight, το Revenue Insight & το Parity Insight.
Από το 2012 μέχρι σήμερα, έχουμε κερδίσει πολλά βραβεία στον ξενοδοχειακό χώρο και έχουμε εξελιχθεί σε ενδεδειγμένη λύση για περισσότερα από 30.000 ξενοδοχεία τα οποία είναι ανεξάρτητα, τοπικά, ή ανήκουν σε μπράντες μεγάλων αλυσίδων βοηθώντας τους ξενοδόχους να γλιτώνουν χρόνο και να κερδοφορήσουν περισσότερο λαμβάνοντας γρηγορότερες και εξυπνότερες αποφάσεις εσόδων και τιμολογιακής πολιτικής.
Πλέον η εταιρεία απαριθμεί πάνω 100 εργαζομένους σε ολόκληρο τον κόσμο με γραφεία στις Ηνωμένες Πολιτείες, το Ηνωμένο Βασίλειο, το Βέλγιο, τη Γερμανία και την Αυστραλία».
2. Πως βοηθάτε δηλαδή τα ξενοδοχεία στο να γλυτώνουν χρόνο και να κερδοφορούν περισσότερο;
«Οι οικονομικά προσιτές λύσεις εργαλείων Rate Intelligence της OTA Insight δίνουν πρόσβαση στα ξενοδοχεία σε λεπτομερή και ακριβή στοιχεία τιμολογιακής πολιτικής των ανταγωνιστών τους σε πραγματικό χρόνο μέσω μιας επαναστατικά εύχρηστης πλατφόρμας. Κάτι που είναι εξαιρετικά σημαντικό για την άσκηση αποτελεσματικής τιμολογιακής πολιτικής και πολιτικής εσόδων, αλλά και τη συνολική τιμολογιακή πολιτική του ξενοδοχείου προσαρμοσμένη πάντα στην πιο πρόσφατη εικόνα της αγοράς.
Χρησιμοποιώντας τεχνολογία αιχμής για Rate Shopping, τα ξενοδοχεία έχουν επίσης πρόσβαση σε καινοτόμα εργαλεία Parity που τους βοηθούν να έχουν ανάλυση των τιμών που πωλούνται στους OTAs και τα Metasearch κανάλια σε πραγματικό χρόνο. Ένας καλός τρόπος για να διασφαλίζουν ότι οι ανταγωνιστικότερες τιμές βρίσκονται πάντα διαθέσιμες στα δικά τους επίσημα κανάλια στην αγορά».
3. Πως βλέπετε την τεχνολογική ανάπτυξη στον τουρισμό και πως αυτή μπορεί να συμβάλει στο τουριστικό προϊόν;
«Οι οικονομίες του τουρισμού και των μεταφορών αναπτύσσονται σε μια τιμολογιακά ευαίσθητη οικονομία μέσα σε ένα διαρκώς ευμετάβλητο περιβάλλον. Αυτός είναι ακριβώς και ο λόγος που έχουν προσφέρει από την πλευρά τους τόσο πολύ στην τεχνολογική εξέλιξη.
Πλέον στο τουριστικό περιβάλλον υπάρχει εξοικείωση, αποδοχή και εκτεταμένη χρήση της τεχνολογίας τόσο από τους καταναλωτές ταξιδιώτες όσο και από τις επιχειρήσεις. Η τεχνολογία είναι ένας καθοριστικός παράγοντας ο οποίος έχει βελτιώσει σημαντικά την ποιότητα της ταξιδιωτικής εμπειρίας όπως επίσης έχει προσδώσει ουσιαστική ισχύ στον ταξιδιώτη. Στις μέρες μας οι ταξιδιώτες από τα ακροδάχτυλά τους έχουν τη δυνατότητα πρόσβασης σε όγκο πληροφοριών για τον προορισμό, αλλά και τη δυνατότητα να οργανώσουν ένα ολόκληρο ταξίδι με κάθε λεπτομέρεια ταχύτερα και πιο ευέλικτα από ποτέ.
Αντιστοίχως λοιπόν θα πρέπει και οι πάροχοι των υπηρεσιών – είτε ξενοδόχοι, είτε επιχειρήσεις μεταφοράς – να μπορούν να ανταποκρίνονται άμεσα γνωρίζοντας τι συμβαίνει με τα επίπεδα ζήτησης, τη διαθεσιμότητα, τις τιμές των ανταγωνιστών, αλλά και των συνεργατών που μεταπωλούν τα δωμάτια των ξενοδοχείων τους στην αγορά.
Παρατηρούμε μια κοσμογονία στο ξενοδοχειακό περιβάλλον στην Ελλάδα με πολλά νέα καταλύματα να ανοίγουν σε όλη τη χώρα και κυρίως στην Αθήνα. Κατά γενική ομολογία είναι θετικό ότι οι επιχειρηματίες, οι Διευθυντές Εσόδων και Πωλήσεων, αγκαλιάζουν την τεχνολογική εξέλιξη και χρησιμοποιούν τα τεχνολογικά εργαλεία καθώς αυτό αποτελεί ενδεδειγμένο τρόπο για να μπορέσουν να βρίσκονται μπροστά από τον ανταγωνισμό στοχεύοντας σε μια ακόμα πιο επιτυχημένη χρονιά για το 2019».