Τετάρτη 12 Αυγούστου 2020

Η VARIO συνεχίζει τα εξειδικευμένα webinar – Professional Hygiene | Housekeeping I Vol.2

Η επόμενη μέρα με την (επανα)λειτουργία των επιχειρήσεων φιλοξενίας δε θα είναι ποτέ η ίδια. Πλέον το κομμάτι της καθαριότητας, της υγιεινής και της ασφάλειας περνάει από το παρασκήνιο στο προσκήνιο.

Η VARIO, όλα αυτά τα χρόνια, στηρίζει ενεργά τις επιχειρήσεις που συμβάλλουν στην προώθηση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος διεθνώς και την ανάδειξη της μοναδικής ελληνικής φιλοξενίας.

Έχοντας εμπειρία και εξειδίκευση στο κομμάτι της υγιεινής των χώρων φιλοξενίας, η VARIO πραγματοποίησε το 2ο webinar με τίτλο Professional Hygiene | Housekeeping, στο οποίο η Έφη Μαλτέζου, Group Product Marketing Manager της VARIO, παρουσίασε τα βήματα της επόμενης μέρας για τη σωστή επαναλειτουργία του χώρου, ώστε να επιτευχθούν υψηλά επίπεδα υγιεινής, καθαριότητας και ασφάλειας τόσο για τους εργαζόμενους όσο και για τους πελάτες των καταλυμάτων.

Συγκεκριμένα ανέφερε μεταξύ άλλων: «Ο καθαρισμός και η υγιεινή είναι πολλά περισσότερα από το να κάνεις απλώς το δάπεδο να λάμπει. Είναι πλέον στην πρώτη γραμμή άμυνας, όσον αφορά τον έλεγχο της διασποράς μολυσματικών ασθενειών».

Βρείτε περισσότερες πληροφορίες μέσα από την παρουσίαση του webinar ΕΔΩ.

RevitUp – Digital & Revenue Management

Σχετικά με τη Vario

Η Vario Α.Ε. ιδρύθηκε το 2004, είναι μέλος της Inpacs και ο αποκλειστικός αντιπρόσωπός της για την Ελλάδα και την Κύπρο. Σήμερα, η εταιρία είναι ένας από τους μεγαλύτερους προμηθευτές επαγγελματικών προϊόντων και αναλωσίμων για επιχειρήσεις (προϊόντα χάρτου, αναλώσιμα catering, απορρυπαντικά, εργαλεία καθαρισμού, προϊόντα ατομικής προστασίας, διαχείριση απορριμμάτων, guest amenities κ.ά.), ενώ μέσα από το πανελλήνιας εμβέλειας δίκτυο των συνεργατών της προσφέρει μία ευρεία γκάμα προϊόντων κορυφαίας ποιότητας των 20 πιο αναγνωρισμένων brands διεθνώς (Tork, Vileda Professional, Kimberly Clark Professional, Ecolab, Diversey, Duni, Rubbermaid, Vikan, Buzil, Unger, Papernet, Deiss, SCJohnson, GFL, Goldplast, Wrap Film, Semperit κ.ά.).

Οι περισσότεροι από 7.000 κωδικοί των προϊοντικών λύσεων (το 45% έχει περιβαλλοντική πιστοποίηση) διανέμονται και χρησιμοποιούνται καθημερινά σε χιλιάδες σημεία σε όλη τη χώρα όπως αεροδρόμια, ξενοδοχεία, βιομηχανίες, αλυσίδες εστίασης, μονάδες υγείας, γραφεία επιχειρήσεων κ.ά.

Το όραμα της Vario είναι να δημιουργεί επιπλέον αξία για τους πελάτες, τους ανθρώπους της και την κοινωνία ως ο business supply partner στην Ελλάδα.

 

Ακολουθήστε το etravelnews.gr στα social media

Post Tags
Share Post