Μετά το μεγάλο tour operator Thomas Cook, που τοποθετεί την Ελλάδα στο τοπ των πωλήσεων τoυ για το 2018, η TUI, ο μεγαλύτερος tour operator στην ευρωπαϊκή αγορά, ανακοίνωσε ότι οι κρατήσεις εξελίσσονται πολύ καλά και ανταποκρίνονται πλήρως στις αρχικές προβλέψεις, ενώ καταγράφεται ιδιαίτερα μεγάλη ζήτηση για την Ελλάδα.
Η διοίκηση της TUI έχει εξάλλου δηλώσει πως η Ελλάδα παίζει δυνατά στα επενδυτικά της σχέδια, μέσω της ένταξης επιπλέον ελληνικών μονάδων στα brand της, μεταξύ των οποίων τα ξενοδοχεία TUI Blue. Όπως έχει ανακοινώσει, η TUI σκοπεύει το επόμενο διάστημα να επενδύσει σε δέκα νέα ξενοδοχεία σε ελληνικούς νησιωτικούς προορισμούς.
Η TUI προχωρά στην κατασκευή του νέου Robinson Club στην Ιεράπετρα (δείτε ΕΔΩ αναλυτικές πληροφορίες), στην επέκταση του Robinson Club Daidalos στην Κω, ενώ στην περιοχή Καλύβες στη Χαλκιδική, ο όμιλος Δούρου, σε συνεργασία με την TUI και την εταιρεία Blue Lagoon, υλοποιεί επένδυση άνω των 50 εκατ. ευρώ για τη δημιουργία τριών ξενοδοχείων. Το πρώτο ξενοδοχείο ήδη λειτουργεί, το δεύτερο θα είναι έτοιμο φέτος και το τρίτο προγραμματίζεται να λειτουργήσει μέχρι το 2020.
Διαβάστε ΕΔΩ ολόκληρο το ρεπορτάζ της Βασιλικής Κουρλιμπίνη στο capital.gr.