Τετάρτη 21 Φεβρουαρίου 2024

Η TUI λανσάρει τη μόδα των «εικονικών» διακοπών

Η TUI της Σουηδίας λανσάρει τη μόδα των fakeations, όρος που προέρχεται από τη σύντμηση των λέξεων fake και vacations, που στα ελληνικά μεταφράζεται ως «ψεύτικες διακοπές».

Τα στελέχη του μεγάλου ομίλου σκέφτηκαν πως αν έδιναν τη δυνατότητα στους Σουηδούς να απολαύσουν ολιγόλεπτες «διακοπές» σε σκηνικό παραλίας με ήλιο και θάλασσα στην καρδιά του χειμώνα, χωρίς όμως να χρειαστεί να ταξιδέψουν, θα τους δελέαζαν πιο εύκολα να κλείσουν άμεσα ένα πακέτο διακοπών σε κάποιο καλοκαιρινό προορισμό!

Tα στελέχη της TUI γνωρίζουν πολύ καλά πως για να κερδίσεις τον πελάτη θα πρέπει να του προσφέρεις κάτι διαφορετικό και κάτι που θα του κεντρίσει το ενδιαφέρον.

Έτσι, μέσα στα καταστήματα της TUI βρίσκεται εγκατεστημένο ένα ειδικό στούντιο, στο οποίο ο εκάστοτε επισκέπτης μπορεί μόνος του, ή με παρέα, να βιώσει την εμπειρία χαλάρωσης σε μια «παραλία». Η Fakeation Beach, όπως ονομάζεται, είναι στην ουσία μια αμμουδιά που παραπέμπει σε Μεσογειακούς προορισμούς το καλοκαίρι.

Όπως είναι φυσικό το εν λόγω στούντιο έχει τραβήξει την προσοχή και τα βλέμματα των υποψήφιων πελατών που σπεύδουν να μπουν στο εσωτερικό του για να βγάλουν φωτογραφίες σέλφι σε ένα περιβάλλον εικονικής πραγματικότητας. Στο ειδικό στούντιο υπάρχει μια μεγάλη γκάμα από διαφορετικά περιβάλλοντα από τους προορισμούς της TUI και καθένας επιλέγει αυτό που του ταιριάζει ανάλογα με τα γούστα του και τη διάθεση στην οποία βρίσκεται.

 

Διαβάστε ΕΔΩ ολόκληρο το ρεπορτάζ της Μαρίας Ακριβού στο fortunegreece.com.