Ο μεγάλος γερμανικός tour operator TUI είναι έτοιμος να αυξήσει τα πακέτα του σε ελληνικά ξενοδοχεία για τη σεζόν του 2016 σε ποσοστό 30%. Επιπλέον, οι πελάτες του ομίλου στην Ελλάδα θα έχουν ακόμη περισσότερες επιλογές για την επόμενη καλοκαιρινή σεζόν με έμφαση στις οικογενειακές διακοπές. Τα παραπάνω ανακοίνωσαν οι επικεφαλής του ομίλου στο Ανόβερο αναφορικά με το καλοκαιρινό πρόγραμμα για το 2016 στις βασικές ευρωπαϊκές αγορές.
Ειδικά για τη χώρα μας, «παρά τα προβλήματα που υπήρξαν και υπάρχουν ακόμη, θεωρούμε ότι θα έχουμε μία ακόμη καλή χρονιά στην Ελλάδα», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Sebastian Ebel, επικεφαλής της TUI Γερμανίας.
Ο όμιλος θα προσφέρει για τη σεζόν του 2016 και περισσότερες προσφορές για οικογένειες στη χώρα μας, μέσω του νέου, διεθνούς «οικογενειακού» concept Family Life, με δραστηριότητες για τα παιδιά, αλλά και οργανωμένα προγράμματα ψυχαγωγίας για ενήλικες. Το νέο concept Family Life θα λειτουργήσει από το 2016 σε εννέα συνολικά ξενοδοχεία στην Ευρώπη, ανάμεσα σε αυτά και σε Κρήτη, Ρόδο και Κω.
Πηγή: www.newmoney.gr
Δείτε ΕΔΩ ολόκληρο το άρθρο της Στεφανίας Σούκη στο newmoney.gr