
Πατήστε δεξί κλικ πάνω στη φωτορεαλιστική απεικόνιση για να τη δείτε σε μεγέθυνση
O όμιλος ξενοδοχείων Hilton Worldwide ανακοίνωσε τη δημιουργία μιας νέας αλυσίδας ξενοδοχείων, μεσαίας κατηγορίας, με στόχο να προσελκύσει ένα πιο νεανικό κοινό, τους Millenials. Οι hi-tech υπηρεσίες, η μοντέρνα διακόσμηση, τα μεγάλα lobby, το ψηφιακό check-in και τα δωμάτια που κοστίζουν λιγότερο από 100 δολάρια τη βραδιά θα προσπαθήσουν να ανταγωνιστούν υπηρεσίες τύπου Airbnb.
Οι πελάτες θα μπορούν να επιλέξουν μεταξύ δύο τύπων δωματίων με διπλό κρεβάτι ή δύο μονά, ενώ τα δωμάτια θα είναι σχετικά μικρά (από 21 έως 25 τετραγωνικά μέτρα) και θα διαθέτουν τηλεόραση 55 ιντσών και δωρεάν internet.

Πατήστε δεξί κλικ πάνω στη φωτορεαλιστική απεικόνιση για να τη δείτε σε μεγέθυνση

Πατήστε δεξί κλικ πάνω στη φωτορεαλιστική απεικόνιση για να τη δείτε σε μεγέθυνση

Πατήστε δεξί κλικ πάνω στη φωτορεαλιστική απεικόνιση για να τη δείτε σε μεγέθυνση

Πατήστε δεξί κλικ πάνω στη φωτορεαλιστική απεικόνιση για να τη δείτε σε μεγέθυνση
H αλυσίδα Tru by Hilton, πρόκειται για την 13η αλυσίδα της Hilton Worldwide.
Οι υπεύθυνοι της Hilton δήλωσαν τη Δευτέρα ότι η εταιρεία υπέγραψε ήδη 102 συμβόλαια με ιδιοκτήτες ξενοδοχείων στις ΗΠΑ, ενώ άλλες 30 συμφωνίες βρίσκονται σε φάση υπογραφής σε πόλεις όπως είναι η Ατλάντα, το Ντάλλας, το Χιούστον, το Σικάγο, το Ντένβερ, το Πόρτλαντ, το Όρεγκον, ενώ το πρώτο ξενοδοχείο Tru αναμένεται να ανοίξει στο τέλος του χρόνου. Τα ξενοδοχεία θα βρίσκονται σε περιφερειακά σημεία προκειμένου να αποφευχθούν οι ακριβές περιοχές, κοντά σε σημαντικές οδικές αρτηρίες ή σε μικρές φοιτητουπόλεις και θέρετρα, ενώ στα σχέδια της εταιρείας συμπεριλαμβάνεται και η πρόθεση να αναπτυχθούν σε άλλες χώρες εκτός ΗΠΑ.
Πηγή: www.fortunegreece.com
Φωτορεαλιστικές απεικονίσεις: www.trubyhilton.com